חדשות בארץ

הכינו את המטריות, הגשם בדרך: תחזית מזג האוויר

אחרי מזג אוויר קיצוני שנרשם לאחרונה, הגשם יגיע לצד ירידה משמעותית בטמפרטורות. מה יקרה בסוף השבוע, והאם מדובר ב"יורה"?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אם עד לאחרונה סבלתם מגל חום קיצוני, כדאי שתתרגלו לשינוי מהותי שיחול בקרוב במזג האוויר. הגשם עומד להגיע אלינו עם ירידה משמעותית בטמפרטורות, זאת עוד לפני חגי תשרי.

הסתיו מתחיל לתת את אותותיו עם ירידה בטמפרטורות ותחזית לגשמים ברחבי הארץ. החל מהלילה (בין ראשון לשני) ועד מחר בצהריים, חלה ירידה משמעותית בטמפרטורות, וגשמים צפויים בעיקר בצפון הארץ, בצפון הנגב ובאזור המרכז. הבוקר, הגשמים יתמקדו בעיקר בצפון הארץ ובמישור החוף.

התחזיות מעידות על כך שעדיין לא ברור מתי בדיוק יגיעו הגשמים לשיאם, אך אפשר לצפות לגשמים בכמה אזורים ברחבי הארץ, או במילים אחרות - היורה בדרך. על פי ההגדרה שלה, מערכת גשם נחשבת ל"יורה" כאשר היא מקיפה מספר אזורים בארץ, ומדידות הגשם רושמות כמויות נרחבות ולא נקודתיות בלבד. כמות המשקעים הנדרשת נעה בין 1 ל-3 מילימטרים.

מהיום ועד מחר אחר הצהריים, הגשמים לא צפויים להיות משמעותיים במיוחד, וייתכנו אזורים שבהם הגשמים יהיו נקודתיים בלבד. עם זאת, מיום חמישי צפויה התחממות, וביום שישי צפויה עלייה משמעותית בטמפרטורות, עם מזג אוויר חם מעל לממוצע העונתי.

הטמפרטורות הצפויות להיום: בתל-אביב 30 מעלות, בחיפה 28 מעלות, בירושלים עד 26 מעלות, בנהריה 29 מעלות, בצפת 25 מעלות, בטבריה 32 מעלות, באריאל 27 מעלות, בבאר שבע 31 מעלות ובאילת עד 37 מעלות.

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. לחתימה לחצו כאן

תגיות:מזג אוירגשם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה