חדשות בארץ

גלנט לאוסטין: "האפשרות להסדרה בצפון חולפת"

שר הביטחון יואב גלנט שוחח עם מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין על החזרת החטופים והמצב הביטחוני בצפון, כולל התמודדות עם חיזבאללה והחות'ים

גלנט, תמונת ארכיון (צילום: FLASH90)גלנט, תמונת ארכיון (צילום: FLASH90)
אא

שר הביטחון יואב גלנט שוחח הלילה (שני) עם מזכיר ההגנה האמריקני, הגנרל לויד אוסטין. השניים שוחחו על המאמצים השונים להשבת החטופים, והמחויבות להחזרת תושבי הצפון לביתם לאחר שינוי המצב הביטחוני.

"האפשרות להסדרה בצפון חולפת, וחיזבאללה ממשיך לקשור עצמו לחמאס", אמר גלנט לאוסטין. "מדינת ישראל מחויבת להרחקת חיזבאללה מדרום לבנון ולהשבת התושבים לביתם בביטחון".

עוד הוסיף גלנט ואמר: "בכל מצב, מערכת הביטחון תמשיך לפעול לפירוק החמאס ולהשבת החטופים המוחזקים בשבי החמאס ברצועת עזה - בכל דרך".

השניים דנו גם בתוקפנות של החות'ים נגד ישראל. גלנט הבהיר כי מדובר באיום על האזור כולו, ואמר כי ישראל כבר הוכיחה כיצד היא פועלת נגד גורמי הטרור המנסים לפגוע בה.

מלשכת שר הביטחון נמסר: "גלנט הביע את הערכתו בפני מזכיר ההגנה אוסטין על מחויבותו למען ביטחון ישראל, ועל פעולותיו עבור שימור יתרונה האיכותי באזור".

הבוקר נשמעו אזעקות על ירי רקטות וטילים בגליל העליון, ודווח על כשלוש נפילות בשטחים פתוחים באזור מטולה. בתגובה צה"ל הגיב בירי ארטילרי.

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. לחתימה לחצו כאן

תגיות:יואב גאלנמלחמה בצפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה