חדשות בארץ

"טעינו בענק. אי אפשר לחיות איתם בשלום": בכיר העבודה לשעבר בווידוי מפתיע

"בשבעה באוקטובר קיבלנו את ההוכחה בפנים. אי אפשר לחיות איתם בשלום", אומר ח"כ לשעבר אלי גולדשמידט. "ככל שהלכנו לקראתם יותר – חטפנו חזק יותר"

כפר עזה (צילום: Gili Yaari /FLASH90)כפר עזה (צילום: Gili Yaari /FLASH90)
אא

ח"כ לשעבר אלי גולדשמידט, לשעבר בכיר במפלגת העבודה, מודה כי למרות שתמך בהתנתקות מעזה, היה איש תנועת העבודה וצמח בה – זו היתה טעות גדולה שהביאה להתעצמות חמאס ולטבח הנורא שביצע ביישובי העוטף ובמוצבים.

בריאיון שהעניק לערוץ 14 אמר גולדשמידט: "ההתנתקות היתה טעות בדיעבד. אני בזמנו תמכתי גם בהסכמי אוסלו וגם בהתנתקות. מאוד לא אהבתי את זה חוסר האמפטיה למתיישבים. הסתבר שבהתנתקות נפלנו בפח. באותו רגע שעזבנו את עזה הם החלו לחפור מנהרות".

"נתנו להם את זה במתנה. אם היינו נשארים שם זה לא היה קורה", הדגיש גולדשמידט. "ככל שנתנו יותר והלכנו לקראתם יותר חטפנו חזק יותר. אני איש תנועת העבודה וצמחתי בה, האמנתי בדרך הזו, אבל מסתבר שטעינו. זו האמת".

עוד הוסיף בכיר העבודה לשעבר: "מסתבר שאי אפשר לחיות איתם בשלום. בשבעה באוקטובר קיבלנו את ההוכחה בפנים. יש המון אנשים במחנה שלי שמדחיקים את זה. אני מבין שזה מאוד קשה לעשות חשבון נפש ולומר שטעית עשרות שנים לאחור. אבל אם לא אעשה את חשבון הנפש הזה אמשיך לחיות באשליה מטומטמת".

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. לחתימה לחצו כאן

תגיות:ההתנתקותשבעה באוקטובר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה