חדשות בעולם

ניסיון ההתנקשות בטראמפ: לחשוד מיוחסות רק עבירות נשק

התביעה במדינת פלורידה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של ריאן ווסלי רוט'. מייחסת לו עבירה של אחזקת נשק באופן בלתי חוקי. בקשת המעצר לא כוללת סעיף של ניסיון התנקשות בנשיא לשעבר דונלד טראמפ

טראמפ (צילום: shutterstock)טראמפ (צילום: shutterstock)
אא

התביעה במדינת פלורידה שבארה"ב הגישה היום (שני) בקשה לבית משפט בעיר פאלם ביץ', להאריך את מעצרו של ריאן ווסלי רוט', החשוד שנעצר אמש בסמוך למגרש הגולף בו שהה הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. ברשות החשוד, בן 58 במקור מהוואי, נתפס רובה ורכב בעל לוחית זיהוי גנובה.

בבקשת המעצר מיוחסות לרוט' עבירות של אחזקת נשק באופן בלתי חוקי, שכן מהרובה נמחק המספר הסידורי שלו, ויש חשד כי הוא גנוב. כמו כן, מיוחסת לו עבירה של אחזקת נשק ללא היתר, מאחר והוא בעל עבר פלילי. ברשותו נתפסה גם "מצלמת גו פרו", עימה, על פי החוקרים, תכנן לתעד את מעשיו.

ה-FBI, החוקר את האירוע, סבור כי החשוד הגיע למקום כדי להתנקש בחיי הנשיא לשעבר, נגדו פרסם החשוד בתקופה האחרונה פוסטים הקוראים שלא להצביע לו. בחקירה התברר כי רוט' המתין במקום כ-12 שעות, עד להגעתו של טראמפ.

הוא נעצר לא לפני שאנשי שירות הביטחון ירו לעברו, לאחר שהבחינו בו מכוון את הרובה לעבר הנשיא. רוט' נעצר בתום מרדף קצר אחר מכוניתו. עם זאת, עבירה של ניסיון התנקשות או כוונה לפגוע בנשיא לא נכללה בבקשת המעצר הראשונית. התובע הוסיף עם זאת, כי בהתאם לתוצאות החקירה, התביעה עשויה לשנות את כתב האישום העתידי ולהוסיף סעיפי אישום נוספים.

החשוד הובא לבית המשפט אזוק בידיו וברגליו, ושמר על שתיקה. התביעה ציינה כי אם יורשע בעבירות המיוחסות לו בבקשה הראשונית, הוא צפוי ל-15 שנות מאסר בפועל. בתום הדיון הוארך מעצרו עד ל-23 בספטמבר.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:דונלד טראמפבחירות בארה"ב 2024

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה