סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת שחזרה בתשובה במסר לעוקבות: "לכו להתנצל לפני יום כיפור"

שיר צרפתי לעוקבות שלה ברשתות החברתיות: "עבירות שבין אדם לחברו – יום הכיפורים לא מכפר, אלא רק אם הלכנו לאותו אדם, ביקשנו סליחה והוא יצא מרוצה. חשוב שתדעו שאם פגעתם באדם, רואים את זה למעלה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שיר צרפתי, אושיית הרשת הנמצאת בתהליך חזרה בתשובה, משתפת בפוסט חדש ברשתות החברתיות את המסע הרוחני שלה ואת התובנות שלה לקראת יום כיפור. צרפתי, שקיבלה על עצמה שמירת שבת, צניעות, ונישאה לאחרונה לאדם חרדי, פנתה לעוקבות שלה עם מסר חשוב רגע לפני החג: "לכו להתנצל".

בפוסט כתבה צרפתי: "ראש השנה תכף ויום כיפור מכפר על עבירות שבין אדם למקום, יופיו של יום הכיפורים הוא שהוא מכפר. מה הכוונה במקום? מקום זה הקדוש ברוך הוא, שיום הכיפורים, אפילו אם עשינו עבירות, ביקשנו מחילה מהקדוש ברוך הוא ואמרנו שלא נחזור על זה – יום הכיפורים מכפר לנו על זה".

צרפתי הדגישה את ההבדל בין עבירות שבין אדם למקום לעבירות שבין אדם לחברו: "עבירות שבין אדם לחברו – יום הכיפורים לא מכפר, אלא רק אם הלכנו לאותו אדם, ביקשנו סליחה והוא יצא מרוצה. חשוב שתדעו שאם פגעתם באדם, רואים את זה למעלה. אל תחכו ליום לפני יום כיפור כדי לומר 'סליחה אם פגעתי'".

בסיום דבריה, היא הוסיפה מסר חזק לקוראות: "השם נותן לנו הזדמנות, הוא נותן לכל אחד ואחת הזדמנות עד ראש השנה ללכת להתנצל. לכו, נצלו את זה, ובעזרת השם יהיו עלינו רק גזרות טובות, בשורות טובות, אמן."

לאחרונה דיברה צרפתי על התחזקותה הרוחנית וההחלטה שלה לשים כיסוי ראש. "עדיף לשים כיסוי ראש מאשר לא לשים בכלל", הסבירה לעוקבות שלה כשנשאלה על כך. "לא ידעתי בדיוק מה אני רוצה לשים, ניסיתי להיות עם השיער שלי ולא הרגשתי שלמה עם זה. אישה צריכה להיות יפה, לא צריכה להיות מכוערת. שכל אחת תעשה את ההשתדלות שלה, וכל אחת היא מבורכת. כל אחת עושה רעש בשמיים. אני מרגישה שהשם באמת שמח בי. אני רואה את זה ומרגישה את זה כל יום".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:צניעותשיר צרפתי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה