סלבס בהתחזקות

אביב אלוש תקע בשופר במהלך הופעה: "אלול - אפשר לקלקל ואפשר לתקן"

השחקן הפתיע את הקהל והסביר: " אפילו הרהור תשובה אחד לפני מותך 'טס' למעלה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השחקן אביב אלוש הפתיע את הקהל במהלך הופעה שערך אתמול באשדוד, כאשר תקע בספונטניות בשופר מהבמה וגרם להתרגשות רבה. לאחר התקיעה בשופר, הוסיף אלוש ברכה ואמר: "שיתקבלו התפילות ברצון". לעוקביו כתב אלוש ברשתות החברתיות כי ראשי התיבות של חודש אלול (שידועות כ"אני לדודי ודודי לי") הן: "אפשר לקלקל ואפשר לתקן. אפילו הרהור תשובה אחד לפני מותך 'טס' למעלה". הוא הסביר את הסמליות של השופר עבורו.

אלוש המשיך ואמר לקהל: "ההפך מייאוש הוא תקווה, הקו שמחבר אותנו לישראל, כלומר ישר אל. מהמקום הכי נמוך והצר ביותר שלנו, אפשר להגיע לגבהים הגדולים ביותר, בדיוק כמו השופר". כידוע, התקיעה בשופר בחודש אלול מהווה מעין קריאה לעורר את הציבור לתשובה.

במסגרת האירוע הזמין אלוש לבמה גם את הזמר עידן רייכל, שהופיע לצדו. לפני מספר שבועות פרסם אלוש סרטון שבו תיעד שירה ותפילה בכיכר החטופים, ובו הביע ביקורת כלפי התקשורת על כך שלא סיקרה את הרגעים המרגשים של אחדות ותפילה. לדבריו, "תמונות כאלה לא יראו לכם בחדשות כי אחדות, אהבה ותפילה לא מוכרים ולא תורמים למורל הלאומי".

השנה הנחה אלוש את אירוע קריאת שמע ברחבת הכותל. במהלך האירוע פגש את אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, שהביעה שמחה על כך שהוא נמצא בתהליך התחזקות.

אלוש נמצא בתהליך התחזקות כבר תקופה ארוכה. לאחרונה הוא התייחס לעניין התרומה למלחמה וכתב ברשתות החברתיות: "'אֶלֶף לַמַּטֶּה אֶלֶף לַמַּטֶּה לְכֹל מַטּוֹת יִשְׂרָאֵל תִּשְׁלְחוּ לַצָּבָא'". הוא הסביר: "יש על הפסוק הזה עשרות פירושים מדהימים, אבל מהיפים שבהם אומר שעל כל אלף חיילים היו יצאו איתם אלף חיילים שהתפללו ולמדו תורה להצלחתם. ידוע שגם דוד המלך היה יוצא להילחם באותה השיטה: זוגות זוגות. חיבור של חומר ורוח וזה הסוד של עם ישראל לאורך כל הדורות".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:שופראביב אלוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה