הום סטיילינג

תפוחים ורימונים: 5 רעיונות עיצוב שיכניסו את החגים אליכם לסלון - בסטייל

חגי תשרי מביאים עמם אווירה של התחדשות והתבוננות פנימית. זה הזמן המתאים להכניס לבית נגיעות עיצוב מיוחדות ברוח החגים הבאים עלינו לטובה. עם סמלי החג השונים ואווירת הסתיו המתקרב, הבית שלכם יכול לקבל זריקה רעננה של יופי ומשמעות, והכל בעזרת חמישה רעיונות יפים ופשוטים. עיצוב דבש

אא

חגי תשרי מתקרבים אלינו בצעדי ענק. זו ההזדמנות שלכם לרענן את הבית ולהכניס בו תחושה של קדושה והתחדשות. בין אם אתם מארחים ורוצים ליצור אווירת חג מבעוד מועד, ובין אם אתם מתארחים ורוצים להרגיש את החג אצלכם בבית  – יש לנו בדיוק מה שאתם צריכים. הכנו לכם מדריך מלא סטייל שיעזור לכם לעצב את הבית ברוח חגי תשרי, תוך שימוש בצבעים, בסמלים ובחומרים טבעיים:

  1. תפוחים ורימונים בפינות הבית

אין דבר שמסמל את ראש השנה יותר מתפוחים ורימונים. הרעיון הוא לפזר תפוחים ורימונים בפינות שונות בבית. אפשר להשתמש בקערות זכוכית, מגשי עץ או כלי קרמיקה יפים ולשלב בהם תפוחים ורימונים בשלל צבעים. הסידור הפשוט הזה מוסיף מגע טבעי ויפה, ומזכיר את סימני השנה החדשה בכל פינה בבית.

טיפ מעשי: הניחו קערה עם תפוחים ורימונים במרכז השולחן או על מדף בכניסה לבית, והוסיפו עלים ירוקים לקבלת מראה טבעי ומחמם.

  1. תליית יצירות הילדים כחלק מעיצוב הבית לחג

אין דרך טובה יותר להכניס אווירה של חג ושמחה לבית מאשר לשלב את היצירות שהילדים הכינו בגן או בבית הספר. הציורים, הברכות והקישוטים שלהם יכולים להוסיף נגיעה אישית וחגיגית לקירות הבית. היצירות האלו לא רק מעצבות את הבית, אלא גם מביאות את הילדים לתחושת גאווה ושייכות.

טיפ מעשי: תלו את היצירות במסגרת או על חבל עם אטבים צבעוניים במקום בולט בסלון, או בפינת האוכל. זה יעניק לבית כולו מראה חם ומשפחתי, ויזכיר לכם את הערכים שחשובים באמת.

  1. זרי פרחים בצבעי החג

שילוב של פרחים וענפים טבעיים יוצר תחושה של רעננות והתחדשות בבית. בחגי תשרי אפשר להשתמש בפרחים אדומים וצהובים, ולשלב אותם עם ענפים. מלבד הזר המרכזי שניצור בעזרת השם לשולחן החג, כדאי להכין זרים קטנים ולהניח בפינות שונות ברחבי הבית.

טיפ מעשי: הכינו סידורי פרחים קטנים בשילוב תפוחים ירוקים או רימונים אדומים, והניחו בסלון, במטבח ובפינת האוכל. אם אתם מחפשים פרחים שיחזיקו מעמד לאורך כל החודש כולו – רכשו פרחים מלאכותיים באיכות גבוהה בצבעי החג.

  1. שטיחים וכריות בגוני סתיו

יחד עם חודש תשרי מגיע כמובן הסתיו. זה הזמן להוסיף צבעי סתיו חמימים כמו חום, כתום וזהב לעיצוב הבית. צבעים אלו משתלבים נהדר עם צבעי האדום, הירוק והצהוב שהזכרנו בסעיפים הקודמים. שילוב של כריות נוי ושטיחים קטנים בגוונים חמים יעניק תחושה של חמימות ועושר, ויקדם בברכה את האורחים שיגיעו בחג.

טיפ מעשי: רוצים ממש לעצב עם סמלי החג? חפשו כריות עם נגיעות של אדום וירוק, ואפילו כריות עם רקמת רימונים ותפוחים. חפשו בחנויות הסטוק השונות והפתיעו את בני הבית והאורחים.

  1. שדרוג פינת ההדלקה

השנה החדשה מהווה הזדמנות טובה לבדוק -  איך נראית פינת הדלקת הנרות שלכם? האם היא מקבלת מקום של כבוד כפי הראוי לה? האם הפינה מעוצבת ויפה במשך כל השנה? בפינה זו אתם מדליקים נרות שבת וחג, ובתקופת החגים פינה זו הופכת להיות פעילה במיוחד.

טיפ מעשי: נקו את הפמוטים, הבריקו את כוסות ההדלקה ורכשו שמן זית מהודר למאור. הוסיפו לרכישה פתילות איכותיות ושלבו זר פרחים קטן בסמוך. רעיון נוסף הוא לבחור פסוק מעורר השראה מתוך תפילת ראש השנה, להדפיס אותו על נייר ולהניח במסגרת עץ פשוטה ליד הנרות. מחפשים רעיונות נוספים לשדרוג ועיצוב פינת הדלקת הנרות? היכנסו לכאן.

חגי תשרי מביאים עמם לא רק רוחניות ומשמעות, אלא גם צבעים עשירים ומיוחדים. קישוט הבית לקראת חגי תשרי הוא דרך פשוטה אך עוצמתית להכניס את קדושת החג פנימה בעזרת החומר. בעזרת אלמנטים טבעיים כמו תפוחים ורימונים, פרחים וצבעי הסתיו, אפשר ליצור אווירה מזמינה, חמימה וחגיגית, שתוסיף לכם תחושת רוגע, קדושה ושמחה לקראת השנה החדשה.

לאיזה רעיון הכי התחברתם? איזה רעיון הכי אהבתם? כתבו לנו בתגובות.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:ראש השנהחגי תשריעיצוב הבית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה