סלבס בהתחזקות

אילנית לוי: "הבת שלי שומרת שבת וטוב לה"

המנחה התייחסה למתקפה שעברה בתה ברשת בעקבות ההחלטה להתחזק: "היא מאמינה בהשם וטוב לה בנשמה. בא לכם לכתוב את זה כדי לצאת על דתיים?"

בקטן: אלין גולן (צילום מתוך סרטון באינסטגרם של אלין גולן)בקטן: אלין גולן (צילום מתוך סרטון באינסטגרם של אלין גולן)
אא

המנחה אילנית לוי מגיבה בזעם על הביקורת שהושמעה ברשת כלפי בתה, אלין גולן, בעקבות ההחלטה שקיבלה להתחזק ולשמור שבת. בפוסט שעלו ברשתות החברתיות, נשמעה ביקורת על ההחלטה ובראיון לגיא פינס אמרה לוי בעצב על כותב הפוסט: "אתה מעלה ציוץ על ילדה. יש לך מושג את ההשלכות של הדבר הזה? יש לך מושג מה זה עושה לה?".

גולן היא בתם המשותפת של אייל גולן ואילנית לוי. היא שיתפה ברשתות החברתיות על ההחלטה בשבועות האחרונים, מה שהוביל לטענות לפיהן היא עושה זאת על מנת לקבל הקלות מצה"ל. גולן עצמה הכריזה לאחרונה בסשן שאלות ותשובות עם גולשים: "אני שומרת שבת, כבר עוד מעט שנה ברוך השם. לא אשקר ואגיד לכם שזה תמיד קליל, בתור מי שכל חייה לא שמרה שבת לא היה קל פתאום לשנות הרגלים. לאט לאט למדתי להתאהב בשקט של השבת ובקדושה שלה, ובשבילי כל שבת היא ניסיון, אבל תודה להשם על הכוח לעמוד בו".

לוי, שהייתה על סף דמעות, התייחסה לנושא והוסיפה: "הבת שלי שומרת שבת, הבת שלי מאמינה בהשם. מהמם לה, כיף לה, נעים לה וטוב לה בנשמה". היא המשיכה ופנתה ישירות למבקריה: "מי אתה? בא לך לכתוב את זה כי בא לך לצאת על דתיים. תפסיקו כבר עם 'כל הדתיים וכל החילוניים', ו'כל השמאלנים בוגדים' ו'כל הימנים טיפשים'. בואו כולנו נסתום, כולל אותי".

האם סיכמה בקריאה לציבור להפסיק עם ההכללות וההתקפות על רקע דתי או פוליטי.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:אילנית לויאלין גולן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה