חדשות בעולם

האריס: "תומכת לחלוטין בעיכוב משלוח הפצצות הכבדות לישראל"

סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, המתמודדת על הנשיאות, קראה בכנס בחירות לסיום המלחמה בעזה. ממוצעי הסקר השבועי מראים כי פתחה פער של שישה אחוזים על דונלד טראמפ

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סגנית נשיא ארה"ב והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות, קמלה האריס, אמרה הלילה (בין שלישי לרביעי), בכנס של איגוד העיתונאים השחורים האמריקני, כי היא "תומכת לחלוטין" בעיכוב משלוח הפצצות הכבדות לישראל.

לדבריה, "בסופו של דבר, המפתח באזור הזה הוא ביצוע העסקה להפסקת אש ושחרור חטופים, ואנחנו צריכים להשלים אותה. אבל שיהיה ברור, אני תומכת בזכות של ישראל להגן על עצמה, ואני תומכת בצורך של הפלסטינים לחיות בכבוד, הגדרה עצמית וביטחון".

היום פורסמו נתוני הסקרים שנערכו בשבוע האחרון במרוץ לנשיאות. על פי הנתונים, האריס מגדילה את הפער בסקרים אל מול הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. לפי סקר ארצי של מכון מונמות', האריס מובילה על טראמפ 44%-49% בקרב כלל המצביעים האמריקנים.

לפי סקר של Morning Consult, האריס מובילה ב-6% על טראמפ, הפער הגדול ביותר שנרשם בסקר של המכון מאז שהפכה למועמדת הדמוקרטית.

האריס הגיעה ליתרון שיא גם לפי ממוצע הסקרים של האקונומיסט, והיא מובילה שם 50.4% לעומת 45.9%. לפי ממוצע הסקרים של 538 האריס מובילה 48.3%-45.3%, וגם לפי ממוצע הסקרים של נייט סילבר סגנית הנשיא זוכה ליתרון דומה.

במדינות המתנדנדות, שיכריעו את המרוץ, המצב צמוד. האריס זוכה להובלה של 3% בפנסיבלבניה לפי סקר חדש של מכון סופולק, ולפי ממוצע הסקרים של הניו יורק טיימס האריס מובילה במדינה באחוז בודד. לפי אותו הממוצע, האריס מובילה גם במישיגן, בנוואדה ובוויסקונסין, טראמפ מוביל באריזונה ושני המועמדים בשוויון בג'ורג'יה וקרולינה הצפונית.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:קמלה האריסבחירות בארה"ב 2024

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה