תכני הידברות

"פחדתי שהבקשה שלי לא תתקבל – אבל קיבלתי העלאה ביד רחבה. אלה הזכויות של זיכוי הרבים"

אנחנו זקוקים לזכויות שימשו עבורנו כמליצות יושר, וכמו שמופיע בספרים הקדושים: אין לך בשמים זכות גדולה יותר מזיכוי הרבים

אא

אנו בעיצומם של הימים הנוראים, ימים שבהם גורלו של האדם נקבע בבית דין של מעלה לשבט או לחסד. מי יחיה ומי ימות, למי תהיה שנה טובה ולמי פחות, האם זו תהיה שנה של פרנסה טובה, או חלילה שנת קלקלה. כדי שנוכל לעמוד בפני בית דין של מעלה, ולזכות ולהיכתב ולהיחתם לחיים ולשנה טובה, אנחנו זקוקים לזכויות שימשו עבורנו כמליצות יושר.

במשך השנה כולנו צוברים זכויות, כולנו עושים מעשים טובים וכולנו משתדלים להיטיב זה עם זה. אבל כדי שנצבור מסה קריטית של זכויות, כאלו שיטו את הכף ויקבעו את גורלנו לחסד ולא לשבט, אנחנו זקוקים לזכויות רבות אינספור – זכויות של זיכוי הרבים, שערכן בשמים לא יסולא בפז ושכרן מובטח הן בעולם הזה והן בעולם הבא.

אחת לשנה, ארגון הידברות והגאון הרב זמיר כהן נותנים הזדמנות לחתום על שטר שותפות מלאה, בעלת תוקף הלכתי, בזכויות של זיכוי הרבים הגדול בעולם. מדי שנה, עשרות אלפים חותמים לחיים, הופכים לשותפים מלאים בזכויות, ונכתבים ונחתמים לשנה טובה.

אלפי שותפי הידברות חיים מדי יום את הסייעתא דשמיא שמלווה אותם מרגע החתימה, לאורך כל השנה כולה. הנה סיפורה של שמחה ארנסטוף מבני ברק, שאת מסורת השותפות עם הידברות היא החלה לפני מספר שנים: "החלטתי לחתום על שטר שותפות, כי קסם לי הרעיון שבחתימה אחת אני שותפה מלאה בזכויות שנובעות מפעילות ענפה של שנה שלמה. אם זו שותפות בפעולות הקירוב, כמו עלוני השבת, אתר וערוץ הידברות, סמינרים לקירוב רחוקים ומפעלי החינוך, ואם בפעולות החסד האינסופיות, כמו חלוקת סלי מזון, סיוע לילדים נזקקים, פדיון שבויים, הצלת חיים ועוד ועוד. אין סוף פעולות זיכוי הרבים למען עם ישראל, מיליוני זכויות שבאמת קצרה היריעה מלתאר", מספרת שמחה בהתרגשות.

"כבר בפעם הראשונה שחתמתי על שטר שותפות עם הידברות והרב זמיר כהן שליט"א, ראיתי את הברכה במוחש. זה היה לפני כמה שנים, בחודש אלול, עת רחמים. הרגשתי צורך לעשות משהו גדול, נחשפתי לדברי הרב זמיר על מעלת השותפות, שבחתימה אחת על שטר שותפות אני יכולה להיות שותפה מלאה בזכויות של הידברות לכל השנה שתבוא. לא היססתי לרגע. הרמתי טלפון למוקד וחתמתי.

"לא עשיתי את זה כדי לקבל שום דבר, רציתי להיות שותפה במפעל זיכוי הרבים האדיר הזה. עשיתי את זה ממקום של נתינה טהורה, והברכה לא אחרה לבוא", מספרת שמחה, שעובדת לפרנסתה בחברה לאבטחת מידע. בכל שנה, אחרי תקופת החגים, מתקיים דיון במקום עבודתה על כל אחד מהעובדים, על עתידו בחברה ועל שכרו.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

"באותה שנה ביקשתי העלאת שכר משמעותית. חששתי שהבקשה לא תאושר. אך להפתעתי הרבה, אישרו לי העלאה ביד רחבה! זה היה ממש נס, באף שנה לא העלו לי כך את השכר. הרגשתי והבנתי שהשתנה משהו משנים קודמות, ומה שהשתנה - היה שטר השותפות עם הידברות שעליו חתמתי.

"מאז" אומרת שמחה בהתרגשות, "אני מחכה לחודש אלול, כדי שאוכל לחתום שוב על שטר השותפות. החלק שלי בזכויות הרבות שנובעות מפעולות הארגון והרב זמיר כהן תמיד מתממש, ובשפע, עם עוד העלאת שכר מידי שנה, ללא ויכוחים, ללא משא ומתן, ולא פעם גם מעבר לציפיותי!

"אני בטוחה שזה קורה בזכות השותפות שלי בזכויות זיכוי הרבים עם הידברות", היא אומרת, ומסבירה: "הסמיכות של האירועים מעת החתימה על שטר שותפות ועד לישיבת השכר השנתית רק ממחישים את הקשר בין החתימה על השותפות לבין השיפור המשמעותי בתנאי השכר שלי".

ואם לא די בזה, שמחה שומרת את הדבש לסוף. מלבד השפע הכלכלי שהיא מרגישה כתוצאה מהשותפות, היא משתפת אותנו בעוד רגע של ברכה וסייעתא דשמיא מהשנה האחרונה.

"התגוררתי ביחידת דיור קטנטנה, וחלמתי לעבור לדירה מרווחת. ככל שחיפשתי דירות מתאימות, הדבר לא עלה בידי. כשחיפשתי דירה במיקום או ברמת המחיה שאליהם שאפתי, המחירים הרקיעו שחקים, וכשחיפשתי דירה בתקציב שלי, המיקום היה נידח, או שהדירות היו מוזנחות ורעועות. האמת היא שכמעט נואשתי מלמצוא". אבל השותפות עם הידברות חוללה פלאים גם במקרה הזה. כוח השפע של זיכוי הרבים, פעל גם פה, וכפי שהבטיח הקב"ה, "בחנוני נא בזאת, אם לא אפתח לכם את ארובות השמים" – גם כאן ארובות השמים נפתחו, ושמחה הצליחה למצוא דירה נאה, במיקום מושלם, עם שכנים מדהימים ותחושת משפחתיות.

"זה היה מעל ומעבר למה שציפיתי", אומרת שמחה. "אני מאושרת ומודה על הזכות שנפלה בחלקי להיות שותפה בדבר גדול כזה".

שמחה מספרת לכולם על תוצאותיה הברוכות של החתימה על שטר השותפות שלה עם הידברות, גם במקום עבודתה. בעקבות הסיפור של שמחה, מנהלי החברה שבה היא עובדת פגשו את הרב זמיר כהן שליט"א, ומאז הם מעמידים לרשות הידברות, את שירותי החברה, ללא עלות. אחד העובדים, שמוסר שיעורים לקהל מתקרב, מקבל משמחה עלוני שבת לחלוקה בשיעורים, ושמחה מדגישה: "השותפות והעשייה הזאת, מחברות בין כולנו בשרשרת של חסד ומעשים טובים".

כשאנחנו שואלים את שמחה מה המסר שהיא רוצה להעביר לציבור, היא אומרת בלהט: "אל תהססו. פשוט תחתמו על שטר שותפות בזכויות זיכוי הרבים של הידברות והרב זמיר כהן שליט"א, ולא תפסידו מזה. תראו מה זה עשה לי, זה יעשה לכם רק טוב". 

"וחוץ מזה", מוסיפה שמחה, "תנו צדקה, גם מעבר למה שאתם מסוגלים או יכולים. פשוט תנו, מכל הלב, ביד רחבה, והתמורה לא תאחר לבוא".

אם גם אתם רוצים להרבות לעצמכם זכויות לשנה החדשה, להתחבר לשפע ולקחת חלק בזכויות זיכוי הרבים של הידברות והרב זמיר כהן שליט"א, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הקישור, ובכמה פעולות פשוטות תרכשו לעצמכם מיליוני זכויות לכתיבה וחתימה לשנה של שפע רוחני וגשמי.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן או חייגו: 073-222-12-12

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:זיכוי הרביםהרב זמיר כהןשטר שותפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה