סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת שר פיטנס ממשיכה להתחזק: "כמו בת של מלך"

הידוענית ומאמנת הכושר שיתפה את עוקביה כי לבשה שמלה צנועה בחתונה, אף על פי שהחום הגיע לשיא: "'שבע יפול צדיק וקם' - גם אם לא הצלחתם, תקומו, תנסו שוב"

בקטן: שר פיטנס ((צילום מסך: סרטון מתוך האינסטגרם של שר פיטנס) בקטן: שר פיטנס ((צילום מסך: סרטון מתוך האינסטגרם של שר פיטנס)
אא

בפוסט מרגש שפרסמה בתחילת השבוע, שיתפה אושיית הרשת ומאמנת הכושר, שר פיטנס, את עוקביה בחוויותיה מחתונה שנערכה בשישי בצהריים, תחת החום הכבד של הקיץ. פיטנס חשפה כי למרות התנאים הקשים, בחרה ללבוש שמלה צנועה למען השם יתברך, וסיפרה כי הרגישה מצוין עם ההחלטה הזו.

פיטנס לא שכחה להדגיש את החשיבות שביכולת להתגבר על אתגרים. "לא תמיד אני מצליחה לנצח את היצר", כתבה לעוקבים שלה, "אבל החיים מורכבים מעליות וירידות. כל פעם שאני מצליחה להתעלות על הקשיים, אני מרגישה שאני מקבלת כוח מחודש."

הידוענית הזכירה גם את הביטוי המוכר "שבע יפול צדיק וקם", ודרשה מעוקביה לא להתייאש גם אם נתקלים בכישלונות. "גם אם לא הצלחתם, תקומו! תנסו שוב! אל תתייאשו לרגע!" הוסיפה. "ואז תמיד תהיו בעלייה."

בהמשך, פיטנס לא שכחה להודות לצוות שיצר עבורה את השמלה הזאת. "תודה לצוות החלומות שגרם לי להרגיש כמו בת של מלך", הוסיפה. הפוסט שזכה לתגובות חמות מהעוקבים, מבהיר את המסר המרכזי ששר מנסה לשדר בחודשים האחרונים: היא נמצאת בתהליך התחזקות.

בפוסט נוסף שפרסמה לאחרונה הודיעה כי היא מסירה את כל התמונות הלא צנועות שלה מהעבר, ובמקום זה היא מתכוונת להתחזק. "אני עובדת על 'מידת הצניעות' שלי. הייתי רגילה להצטלם בבגדי ים, אבל ישתבח שמו לעד, שפקח את עיניי להבין ולעשות אחרת", כתבה. "כמי שהגיעה ממקום אחר לגמרי – שתדעו שהשינוי הזה הוא קשה. זה לא פשוט. היום הצטלמתי, 100 פעמים באתי להעלות את התמונה ומחקתי. ושוב באתי להעלות ושוב מחקתי, ונלחמתי בעצמי. מבחינתי זה נורמלי, אלה החיים שהיו לי. בסוף הצלחתי. לא העליתי תמונה שלי בבגד ים לאינסטגרם. אז במקום לראות את כל הרגעים שאני לא מצליחה בהם, אני מסתכלת על הרגעים שכן. כל השתדלות מבורכת, וכל צעד קטן הוא עוד התקדמות בדרך הנכונה לאמת. אין עוד מלבדו".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:צניעותשר פיטנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה