חדשות בארץ

שני נפגעים מפיצוץ כטב"ם בצפון, שריפות במרחב קריית שמונה

כטב"ם התפוצץ בפאתי היישוב יערה וגרם לפציעתם של שני ישראליים, מצבו של אחד מהם מוגדר קשה. מהבוקר נפצעו עשרה ישראלים מתקיפות של חיזבאללה. צה"ל ביצע חיסול ממוקד בדרום לבנון, 4 מחבלים חוסלו

פינוי פצועים (צילום: Ayal Margolin/ Flash90)פינוי פצועים (צילום: Ayal Margolin/ Flash90)
אא

שני ישראלים נפצעו בצהריים (חמישי) מהתפוצצות כטב"ם ששוגר מלבנון אל פאתי היישוב יערה שבצפון. מצבו של אחד מהם מוגדר קשה והשני נפצע באורח קל. מאז הבוקר נפצעו 10 ישראלים משיגורי רקטות וכטב"מים אל הצפון, שלושה מהם באורח קשה.

צה"ל הגיב לשיגורים בירי הארטילרי לעבר דרום לבנון ומטוסי קרב תקפו מטרות של חיזבאללה במרחבים שונים. כמו כן, על פי דיווח לבנוני בוצע חיסול ממוקד באזור הכפר אל עדייסה, וחוסלו ארבעה מחבלי חיזבאללה.

צה"ל מסר כי כתוצאה מגישורים אל בית הלל וקריית שמונה פרצו מספר שריפותש מטופלות בידי כוחותה כיבוי. שריפה גדולה מטופלת בשכונת יובלים בקריית שמונה. שריפה שנייה בבית הלל. לא דווח על נפגעים.

בית החולים רמב"ם עדכן כי שניים מהנפגעים הבוקר הועברו לניתוח ומצבם מוגדר בינוני-קשה, אך יציב. שישה מהנפגעים, שפונו לבית החולים זיו, נפצעו באורח בינוני וקל.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:שיגורים לגלילמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה