הום סטיילינג

5 דרכים מפתיעות לעצב את המרפסת לסתיו הישראלי ולשנה החדשה

הימים החמים של הקיץ מפנים את מקומם לרוחות המלטפות של חודש אלול, שמביאות תחושה של התחדשות. הסתיו הישראלי הוא העונה הכי נכונה ונעימה לשבת בחוץ, לנשום את האוויר הצלול וליהנות מהמרפסת הביתית, גם אם היא קטנה. זה בדיוק הזמן לעצב לכם פינה מיוחדת שתשמש מפלט מרגיע בסוף יום. יושבים בחוץ

אא

כאשר החום הכבד מתחיל לדעוך, והרוחות הנעימות של הסתיו מתחילות לנשוב, זה הזמן המושלם לשבת בחוץ ולהתרענן. רגע לפני השנה החדשה, כדאי לחשוב איך להפוך את המרפסת שלנו לפינה חמימה ונעימה – שתשמש מרחב רגיעה ומנוחה בשנה החדשה שתבוא עלינו לטובה.

  1. צבעים חמימים ורגועים

הצבעים שנבחר לעיצוב המרפסת בתקופה הזו צריכים לשקף את הרוגע והשלווה של הסתיו. גוונים של חום, כתום ואדום כהה יכולים להכניס חמימות למרפסת, ולהשתלב באופן מושלם עם הנוף המשתנה. השתמשו בכריות דקורטיביות ובשמיכות קלות כדי להפוך את השהות במרפסת לנעימה יותר, במיוחד בשעות הערב, כשהרוח מתחזקת מעט.

  1. הקסם של תאורה מרגיעה – אווירה חמה ומחבקת

כשהימים מתקצרים והשמש שוקעת מוקדם יותר, חשוב להוסיף תאורה חמימה שתשמור על האווירה המרגיעה גם בשעות הערב. פנסים קטנים עם נורות לד רכות, עששיות, או אפילו שרשראות אורות קטנות, יוכלו להאיר בעדינות את החלל ולהוסיף למרפסת נגיעה של חמימות. התאורה לא רק תגרום למרפסת להיראות קסומה, אלא גם תאפשר לכם להמשיך לשבת בחוץ וליהנות מהאוויר הצלול של הערב. תאורה נכונה יכולה להפוך את המרפסת שלכם לפינה קסומה בכל שעה ביום, במיוחד בשעות הערב הקרירות של הסתיו. הנה כמה רעיונות טובים:

  • פנסים תלויים  פנסים קטנים עם נורות לד בצבע חם יכולים להוסיף נגיעה של זוהר למרפסת. הם ישדרו חמימות נעימה גם בשעות הערב, ויאפשרו לכם להרגיש כמו במקום נופש.

  • עששיות נרות דקורטיביות  נרות בתוך עששיות שקופות או חלביות יכולים להאיר את המרפסת בצורה עדינה.

  1. ריהוט פרקטי ונעים

מרפסת קטנה דורשת תכנון חכם בבחירת הרהיטים. ריהוט קומפקטי, מתקפל או כזה שניתן לאחסן בקלות יאפשר לכם לנצל כל פינה בצורה מיטבית. שולחן קטן וכיסאות נוחים המיועדים לחוץ הם בחירה מושלמת. אם יש לכם מקום, הוסיפו ספסל קטן עם כריות נוחות, שיעניק לכם מקום נוסף להניח עליו ספר או כוס תה חמימה.

  1. הכנסת אלמנטים מהטבע

הסתיו מביא עמו שינוי בטבע, והמרפסת שלכם יכולה לקבל את השינוי בברכה. הניחו על שולחן או מדף קטן אצטרובלים, עלים יבשים וענפים דקורטיביים. הוסיפו גם כמה עציצים עמידים לרוח ולגשם קל שיופיעו בהמשך – וכמובן פרחי עונה שיוסיפו צבע ותחושת התחדשות.

  1. צבעי חג והתחדשות במרפסת

תפוחים ורימונים, הסמלים הקלאסיים של ראש השנה, יכולים לשמש כקישוט מרכזי במרפסת. הניחו על השולחן קערה מעץ או קרמיקה ובה עם תפוחים בגוונים שונים וכמובן רימונים אדומים ויפים.

בימים הקרירים של הסתיו, כששנה חדשה עומדת בפתח, המרפסת הקטנה יכולה להיות המקום שבו תמצאו רגעים של רוגע והתחדשות. עיצוב נכון, שימוש בצבעים חמימים, תאורה מרגיעה ותשומת לב לפרטים הקטנים יהפכו את המקום הקטן הזה לפינה שבה אפשר לנשום עמוק, לעצור וליהנות מהימים המיוחדים הללו של אלול והשנה החדשה.

יש לכם רעיונות נוספים לעיצוב המרפסת? לאיזה רעיון הכי התחברתם? כתבו לנו בתגובות.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:ראש השנהמרפסתעיצוב הבית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה