חדשות בארץ

בית המשפט: 40 מיליוני שקלים יעוקלו מכספי הרשות לטובת נפגעי טרור

בית המשפט המחוזי בירושלים נעתר לתביעה של נפגעי טרור. פסק כי 40 מיליוני שקלים ינוכו מהכספים שהמדינה מעבירה לרשות הפלסטינית, לטובת פיצוי לנפגעי פעולות איבה

זירת פיגוע, ארכיון (צילום: חיים גולדברג/פלאש 90)זירת פיגוע, ארכיון (צילום: חיים גולדברג/פלאש 90)
אא

בית המשפט המחוזי בירושלים הטיל היום (חמישי) עיקולים בסך 40 מיליוני שקלים על נכסים וכספים המיועדים לרשות הפלסטינית. זאת, לצורך העברתם למשפחות נפגעי טרור. ההחלטה ניתנה בעקבות תביעה שהגיש עו"ד מנשה יאדו, מארגון חוננו, לאחר תיקון חוק הטרור.

כזכור, לפני כחודשיים נכנס לתוקפו החוק לפיצוי עונשי לנפגעי טרור אשר מאפשר לגבות תשלום של תביעות נגד הרשות הפלסטינית, מכספי הקיזוז אותם מעבירה לה ממשלת ישראל. בנוסף, קובע החוק כי ניתן לתבוע פיצוי עונשי עד סכום של 10 מיליוני שקלים.

בעקבות כך, פתח ארגון חוננו, המלווה משפחות של נפגעי טרור, מחלקה חדשה אשר תעסוק בהגשת תביעות עונשיות נגד הרשות.

עו"ד מנשה יאדו אמר: "החקיקה החדשה כנגד הרשות הפלסטינית מבטאת התפקחות בגישה כלפי הטרור בכלל, וכלפי התשתית הכלכלית האדירה שנותנת הרשות לטרור בפרט".

עו"ד חיים בלייכר, מנהל מחלקת נפגעי איבה של ארגון חוננו מסר: "החוק החדש מאפשר להסיט את האנרגיה המושקעת בטרור, לפגוע בצינור הדלק שלו ולהתחיל בשיקום הפגיעות של הטרור".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:נפגעי פעולות איבהבית המשפט המחוזי בירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה