חדשות בארץ

דיווח ערבי: חיזבאללה החל בגל מעצרים, בחשד לשיתוף פעולה עם ישראל

התקשורת הערבית דיווחה כי פיקוד החיזבאללה הורה לחקור את נסיבות הגעת המכשירים הממולכדים לתוך לבנון. החשד: בכיר בארגון ופעיליו שיתפו פעולה עם ישראל

אחד המכשירים שהתפוצץ בלבנון (צילום: לפי סעיף 27א')אחד המכשירים שהתפוצץ בלבנון (צילום: לפי סעיף 27א')
אא

ערוץ אל-חדת' הסעודי דיווח אחר הצהריים (חמישי) כי חיזבאללה עצר לחקירה מספר פעילים בארגון, בהם אחיו של בכיר בארגון. החשד: שיתוף פעולה עם ישראל להכנסת המכשירים הממולכדים לשטח לבנון. על פי הדיווח, בין העצורים גם האחראי לרכישת המכשירים עבור הארגון.

חדשות 12 ציטט את איבראהים אל-אמין, עורך העיתון הלבנוני אל אחבאר, שפרסם מאמר תחת הכותרת "מלחמת ההשמדה בגרסתה הלבנונית: ישראל רוצה לכתוש את ההתנגדות", וטען: "הפריצות הישראליות לא הוגבלו לסביבה הכללית העוינת לחיזבאללה, אלא היא גם חדרה ללב הסביבה שקרובה לחיזבאללה - עד לחדירה לגוף עצמו. החדירה גרמה לכישלון של פעילויות רגישות של חיזבאללה, וחשפה סודות צבאיים של ההתנגדות".

אל אמין הוסיף: "מספיק לציין את קלות הפצת השמועות באשר לאן האויב יכול להגיע ולפוצץ את הציוד הקיים בכל מכונית, משרד או בית, כדי להבין שאנחנו עומדים בפני רגע רגיש לגבי יחסי האמון והביטחון שאפיינו את הקשר של חיזבאללה עם אנשיו, הציבור שלו ואפילו עם תומכיו. אבל המטרה המרכזית של האויב נותרה 'הגעה ליכולות הצבאיות שבידי חיזבאללה ברמות השונות'. היכולות האלו כוללות כוח אדם ואמצעים".

הממשל הלבנוני מסר כי צבא לבנון החל בחקירה משלו, ומבצע בדיקות טכניות של חומרי הנפץ וקביעת אופן הפעלתם בסיוע מומחים. החקירה עשויה לכלול מעקב אחר נתיב המשלוח ומסירתו לגורמים הקשורים לחיזבאללה.

משרד הבריאות של לבנון הודיע היום שמניין ההרוגים בגל הפיצוצים אתמול עלה ל-32. כמו כן, 12 נהרגו במתקפה הראשונה שלשום ו-2,323 נפצעו. 226 פצועים מהתקפה הראשונה עדיין בטיפול נמרץ.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:תקיפה בלבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה