חדשות בארץ

קריאה לממשלה: "להכריע את חמאס, על מנת להשיב את כלל החטופים"

אלפים התלוו למשפחות שכולות ומשפחות חטופים, למילואימניקים ולפצועי מלחמה, שהשתתפו בהפגנה בירושלים. הקריאה העיקרית: "רק לחץ על חמאס יביא את החטופים"

מיצג בהפגנה (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)מיצג בהפגנה (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)
אא

אלפים השתתפו הערב (חמישי) בירושלים בהפגנה הקוראת לממשלה להכריע את המערכה מול חמאס,כדי להביא  לשחרור החטופים.

בהפגנה נטלו חלק משפחות חטופים מפורום "תקווה", יחד עם משפחות שכולות מפורום "הגבורה", פעילי תנועת "תקומה", פצועי מלחמה ומילואימניקים.

ההפגנה נערכה תחת הכותרת "דורשים הכרעה עכשיו, למען שחרור כל החטופים". המפגינים נשאו שלטים בהם נכתב: "ניצחון עכשיו", "בלי כולם אין עסקה", "רק לחץ על חמאס יביא את החטופים" ועוד.

ההפגנה מגיעה על רקע החשש שהשיחות המתגבשות יותירו חטופים בעזה לשנים ארוכות ומבלי שלמדינה יהיה מנוף לחץ.

המארגנים והציבור קראו לממשלת ישראל לפעול בדרכים יצירתיות ולבצע פעולות "שוברות שיוויון" עד לשחרור כלל החטופים.

ברל'ה קרומבי, יו"ר תנועת "תקומה", ראשון הדוברים הערב, אמר: "אנו פועלים שיהיה ניצחון שלם. שהחטופים כולם ישובו בשלום. באנו לדרוש שהמלחמה לא תסתיים בלי ניצחון. עם ישראל דורש להכריע את חמאס עכשיו למען השבת החטופים".

טליק גווילי, אמא של שוטר יס"ם רן גווילי, שנלחם באזור עלומים ונחטף לעזה, אמרה כי בנה "רני יצא להילחם כדי לקדש את מדינת ישראל. אני רוצה להודות לכל מי שתומך בנו, אתם נותנים לנו כוח בתקופה הכי קשה בחיים שלנו". גווילי ביקשה להמשיך את הדרך של בנה, "רן יצא להגן על מדינת ישראל, צריך להמשיך את הדרך שלו ולהגן על מדינת ישראל,  צריך לתת כוח לממשלה שלנו שתמשיך ללחוץ על החמאס. כי רק לחץ על החמאס יחזיר לנו את החטופים. אנחנו רוצים עסקה אחת לכולם! עם ישראל חי!!!".

צביקה מור, אביו של איתן שנחטף ממסיבת הנובה אמר: "אנחנו משפחות חטופים. אנחנו רוצים עסקה - אבל עסקה שבה אנחנו קובעים את הכללים. אנחנו נותנים את ההוראות. הזמן של החטופים אוזל, חייבים הכרעה וניצחון מוחלט".

ריקי ברוך, גיסתו של אוריאל ברוך, אמרה שפנתה לממשלה ולרמטכ"ל בבקשה להפעיל את כל מנופי הלחץ על החמאס, כולל לעצור את הסיוע ההומניטרי: "אנחנו רוצים גירוש מחבלים והתיישבות יהודית בחבל עזה. חייבים ללחוץ על כל הנקודות כדי שנביא את החטופים הביתה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:פורום תקווהמלחמת חרבותב רזלפורום תקומה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה