חדשות בארץ

ירי בוצע לעבר אוטובוס תלמידים בשומרון, 7 מחבלים חוסלו בגזרת ג'נין

מחבלים ירו לעבר אוטובוס שהסיע תלמידים בכניסה למבוא דותן, בנס לא היו נפגעים. כוחות צה"ל המשיכו הלילה את פעילותם במחנה ג'נין וחיסלו בחילופי אש מחבלים שניסו לפגוע בהם

פעילות ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)פעילות ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

מחבלים ירו היום (שישי) לעבר אוטובוס ישראלי שהסיע תלמידים בעת שהוא שיצא בנסיעה מהיישוב מבוא דותן, בצפון השומרון. בנס לא היו נפגעים. כוחות צה"ל פתחו בסריקות במרחב, לאיתור וסיכול חוליית הטרור.

נהג האוטובוס הוא זה שדיווח על הירי לכוחות הביטחון וחיילים שהיו בסמוך ליישוב, ושמעו את הירי, ניסו לאתר את מקורו, ללא הצלחה. האוטובוס המשיך בנסיעה ליעד, לאחר שנבדק.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן: "הירי הזה היה יכול להיגמר אחרת. היינו עלולים להיות עכשיו חלילה בלוויות של ילדים. היה לנו נס, אבל אנחנו לא סומכים על הנס. התעלמות מהאירוע הזה תביא חלילה לתוצאה קשה הרבה יותר. אנחנו במלחמה. גם ביו"ש, כולם מבינים את זה. המבצעים לחיסול המחבלים הם חשובים ונרחבים אבל הם לא מספיקים. צריך להפסיק עם מדיניות ההכלה, לחסל את המחבלים שמוכרים לכל, שמסתובבים עם נשקים לאור יום בתהלוכות מחבלים, ובמקומות נוספים, להחזיר את המחסומים הביטחוניים".

צה"ל ממשיך את פעילותו במחנה הפליטים ג'נין, מעוז טרור, ובמרחב סביב העיר הפלסטינית. הלילה חיסלו לוחמי צה"ל, בחילופי אש, 7 מחבלים שירו לעברם. צה"ל ביצע גם מעצר מבוקשים.

מצה"ל נמסר כי בשיתוף שב"כ חוסל ראש התארגנות הטרור בקבטיה, ושישה מחבלים נוספים. לוחמי יחידת דובדבן חיסלו ארבעה מחבלים חמושים במהלך חילופי אש. הכוחות החרימו שלושה נשקים ואמצעי לחימה נוספים שאותרו על המחבלים שחוסלו. 

בנוסף, במרחב זוהו אמש מספר מחבלים חמושים שירו לעבר הכוחות שפעלו במרחב. בהכוונת שב״כ והכוחות בשטח, כלי טיס של חיל האוויר תקף את הרכב בו היו המחבלים וחיסל שלושה מהם. ברכב של המחבלים היו אמצעי לחימה וחומרי נפץ שגרמו לפיצוץ משנה. 

בין המחבלים שחוסלו בתקיפה, ראש התארגנות הטרור בקבטיה, שאדי זכארנה, אשר אחראי על הכוונה והוצאה לפועל של פיגועים במרחב צפון השומרון. במהלך הפעילות, הכוחות עצרו שבעה מבוקשים החשודים בביצוע פעולות טרור.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:יו"שסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה