חדשות בארץ

גל תקיפות בלבנון, כמאה משגרים הושמדו

צה"ל החל הבוקר בגל תקיפות בדרום לבנון, בהמשך למספר תקיפות חסר תקדים אמש, בהן הושמדו כאלף רקטות. הסורים דיווחו על חיסולו של איש משמרות המהפכה בקרבת דמשק

נפילת רקטה באזור קריית שמונה (צילום: אייל מרגולין, פלאש 90)נפילת רקטה באזור קריית שמונה (צילום: אייל מרגולין, פלאש 90)
אא

חיזבאללה שיגר הבוקר (שישי) כעשרים רקטות לעבר מטולה והסביבה. לא דווח על נפגעים אך נגרם נזק למבנים. בתגובה, צה"ל החל בגל תקיפות בדרום לבנון. בצהריים שיגרו המחבלים מטח כבד אל עבר צפת, הגליל העליון וצפון רמת הגולן.

תקיפות צה"ל הבוקר מצטרפות לגל שכוון אמש והלילה לעבר מטרות רבות של חיזבאללה בלבנון. מדובר בגל תקיפות חסר תקדים בתקופה האחרונה. על פי צה"ל, 100 משגרים, בהם כ-1,000 קני שיגור, הושמדו אמש בתקיפות של מטוסי קרב.

פיקוד העורף הסיר הבוקר את ההנחיות שניתנו אתמול לתושבי היישובים בגבול הצפון. עם זאת, הדריכות בשיאה, מחשש שחיזבאללה יתקוף במהלך סוף השבוע.

חוסל חבר בארגון שחטף את האזרחית הישראלית-רוסית

האופוזיציה הסורית, וערוץ אלחדת׳, דיווח היום שבתקיפה בסוריה, המיוחסת לישראל, חוסל באזור דמשק בכיר ממיליציית "חיזבאללה עיראק".

מדובר במיליציה שיעית שנתמכת בידי איראן ופועלת בעיראק. על אף שהיא נקראת חיזבאללה, לא מדובר בחלק מהארגון הלבנוני. המיליציה הזו אחראית, בין היתר, לירי לשטח ישראל שמתבצע מעיראק, למשל השיגור האחרון השבוע לעבר טבריה.

לחברי המיליציה מיוחסת חטיפתה של החוקרת הישראלית-רוסית, אליזבת צורקוב, במרץ 2023, בעיראק.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:תקיפה בלבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה