סלבס בהתחזקות

הדוגמנית החליטה: לכבוד חודש אלול, מקבלת על עצמי צניעות

עלמה קאן הודיעה לעוקבות שלה על הצעד: "הדבר הכי מאתגר שלקחתי על עצמי". אושיית הרשת מעיין אשכנזי הודיעה כי התחילה לשמור שבת: "מקפידה על נטילת ידיים והדלקת נרות"

(צילום: shutterstock) בקטן: עלמה קאן (צילום מסך מתוך סרטון באינסטגרם)(צילום: shutterstock) בקטן: עלמה קאן (צילום מסך מתוך סרטון באינסטגרם)
אא

מגמת ההתחזקות בקרב ידוענים הולכת ומתרחבת בתקופה האחרונה. יותר דמויות מוכרות בוחרות לשלב את חייהם עם חיבור לאמונה והמסורת. המעגל, שכלל בשנתיים האחרונות שחקנים וזמרים מוכרים כמו אביב אלוש, יובל דיין ואחרים, ממשיך להתרחב. לאחרונה הודיעו מספר ידוענים כי החלו לשמור שבת ולהתחזק. לקראת חודש אלול, שתי אושיות רשת מוכרות החליטו להתחזק, והודיעו על כך בסוף השבוע.

הדוגמנית עלמה קאן הודיעה לאחרונה כי החלה להתחזק בצניעות לכבוד חודש אלול. היא ציינה שזהו "הדבר הכי מאתגר אבל טוב שלקחתי על עצמי, ברוך השם", והוסיפה כי מחקה מאות תמונות לא צנועות מהרשת, אותן העלתה בעבר. גם מעיין אשכנזי שיתפה כי היא קרובה לדת, מקפידה על נטילת ידיים, הדלקת נרות שבת וקידוש. בנוסף, היא סיפרה בסוף השבוע במהלך כנס בו נכחה כי היא הולכת לשיעורי תורה ואף נסעה להתפלל באומן אצל רבי נחמן.

"אני מרגישה דתייה ואני מקיימת ועושה, אני שומרת חגים, שומרת שבת, צמה בכל הצומות, שומרת בשר וחלב, אני באמת עושה הכל. אני משתדלת להיות בצניעות והלוואי שהייתי ב-100%, אבל אני לא", אמרה קאן בראיון ב"מאקו". "אם הייתי אומרת שאני שומרת מסורת, שבת או כשרות, היו מוחאים לי כפיים, אבל אם אני אגיד שאני דתייה אבל לא מתלבשת צנוע, יגידו 'לא, זה לא בסדר, את לא דתייה". כעת, כאמור, קאן הודיעה כי היא מנסה להתחזק גם בנושא הצניעות.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:צניעותשמירת שבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה