חדשות בעולם

משפחות שכולות בארה"ב בירכו על חיסולו של עקיל: "הישראלים נתנו לנו נחת"

בשנת 1983 יזם איברהם עקיל שני פיגועים גדולים נגד הכוחות האמריקניים בביירות. 7 מיליוני דולרים הוצבו כפרס על ראשו. אחותו של חייל אמריקני שנהרג: "הצדק סוף סוף נעשה"

הפיצוץ בלבנון בשנת 1983 (צילום: Headquarters Marine Corps Operation)הפיצוץ בלבנון בשנת 1983 (צילום: Headquarters Marine Corps Operation)
אא

חיסולו של מ"מ רמטכ"ל החיזבאללה איברהים עקיל, שלשום בביירות, סגר מעגל למשפחות אמריקניות שכולות. עקיל היה יוזם שני הפיגועים בשנת 1983 בפאתי ביירות, בו נהרגו 263 חיילי מארינס, בבניין השגרירות האמריקנית ובמטה המארינס. הממשל האמריקני הציב לפני שנים פרס בסך 7 מיליוני דולרים למי שיביא מידע על מיקומו.

העיתון "ניו יורק טיימס" פרסם היום (ראשון) מספר תגובות של משפחות שכולות אמריקניות, לאחר שנודע להן שישראל חיסלה את רב המרצחים.

ולרי גיבלין, אלמנתו של תימותי גיבלין, שנהרג במתקפה על שגרירות ארה"ב בלבנון, הגיבה על החיסול: "תחושת הקלה. הגיע הזמן". אליסה קמרה, אחותו של מקוט קמרה, שנהרג במתקפה על המתקן הצבאי האמריקני הוסיפה: "מערכת הצדק מעולם לא סיפקה לי סגירת מעגל מתבקשת. החיסול לפחות נתן מידה מסוימת של סגירת מעגל. הצדק סוף סוף נעשה".

ליסה וייד, שאיבדה את חיה בפיגוע ציינה כי "אכזרי ככל שזה נשמע, אני שמחה מאוד שהוא מת". בת משפחה נוספת, בת' אלכסנדר, אמרה לעיתון ש"הישראלים סוף סוף נתנו לי קצת נחת רוח כשהרגו את החיה האחראית על המתקפה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חיזבאללהמלחמת לבנון הראשונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה