חדשות בארץ

במערכת הביטחון בודקים האם יחיא סינוואר נפגע בתקיפה ברצועה

מידע שהתקבל בישראל הועבר לבדיקת גורמי המודיעין והביטחון. בשלב זה ישנה הסתייגות לגבי אמיתות המידע, ויתכן והוא רק מנותק קשר מאנשיו, או שמדובר ב"תרגיל". המתווכות הציעו עסקה חדשה: שחרור כל החטופים, תמורת חמש שנים הפסקת אש

יחיא סינוואר (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)יחיא סינוואר (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)
אא

ישראל בודקת מידע לפיו מנהיג חמאס, יחיא סינוואר, נפגע באחת התקיפות האחרונות של צה"ל ברצועה. הערב (ראשון) אישרו גורמי הביטחון שהמידע שהתקבל נבדק, אך במערכת הביטחון מסתייגים, ומציינים כי יתכן ומנהיג חמאס רק מוגדר מנותק קשר, מסיבות שלא קשורות להיפגעות.

בשב"כ ימשיכו לבדוק את המידע, וינסו לאמת אותו. בשלב זה, על פי גורמי הביטחון, אין ביסוס למידע. בצה"ל אמרו כי "אין בידינו מידע המאשר או מפריך את הדבר".

במעריב דווח כי את ההשערה העלו מספר מומחים באמ"ן, העוסקים בזירה הפלסטינית, אך נכון לעכשיו גם בידיהם אין הוכחות בשטח. כזכור, בשנים האחרונות עלו מספר דיווחים על כי סינוואר נפגע או נהרג ובסוף התגלה בחיים.

בצל הדיווח על סינוואר, האמריקנים העבירו הודעה לישראל, שהגיעה ממצרים וקטאר, לפיה חמאס מוכן לדון בעסקה אחת כוללת. על פי אותה עסקה ישראל תסיים את המלחמה ותיסוג מרצועת עזה "לגבולות השישי באוקטובר" ותתחייב להפסקת אש של לפחות חמש שנים. בתמורה, ישוחררו כל החטופים הישראליים בעסקה אחת, וחמאס יקבל אלפי אסירים פלסטיניים.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חטופיםיחיא סינווארמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה