בריאות ותזונה

מנתח הלב קובע: 4 המזונות שאסור לכם להכניס לגוף

ד"ר ג'רמי לונדון ממליץ להימנע מארבעה סוגי מזונות שיכולים לגרום לבעיות חמורות. בראש הרשימה: מזון מהיר, כמובן

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כולם יודעים היטב שמה שאנחנו אוכלים ושותים משפיע ישירות על בריאותנו. רופא ומנתח לב מוכר, ופעיל מאוד בטיקטוק, ד"ר ג'רמי לונדון, מזהיר כי ישנם ארבעה סוגי מזונות ומשקאות שכדאי להימנע מהם לחלוטין או לפחות לצמצם את צריכתם.

הראשון הוא כמובן "ג'אנק פוד" - מזון מהיר. לדברי ד"ר לונדון, מזון מהיר הוא "מוצר מזון אכיל" אך אינו אוכל אמיתי. מזון זה, שמלא בכימיקלים ושומנים מעובדים, עלול לגרום לנזק מצטבר לבריאות הלב וכלי הדם. למרות שמדי פעם אפשר להתפנק, הרגלים קבועים של צריכת מזון מהיר עלולים להוביל לתוצאות מסוכנות.

השני הוא משקאות קלים. כאן לא מדובר רק בסוכר. ד"ר לונדון מכנה את המשקאות הללו "נוזל מוות". משקאות תוססים מכילים כמויות עצומות של סוכר וכימיקלים שונים אשר נקשרו לסיכונים בריאותיים, כמו סוכרת ומחלות לב. השפעתם המזיקה על הגוף היא כה חמורה, שהוא ממליץ להתרחק מהם ככל הניתן.

השלישי הוא מוצרי חלב. הטבעונים ידעו זאת מזמן, וכעת גם ד"ר לונדון מאשר: מוצרי חלב לא טובים לנו כמו שחשבנו. "אנחנו היונקים היחידים שממשיכים לצרוך חלב לאחר גיל הינקות, ואנחנו שותים אותו ממין אחר", אומר לונדון, וממליץ לשקול לעבור לחלופות צמחיות.

האחרון הוא אלכוהול. למרות הפופולריות של אלכוהול בחברה, הוא מסווג על ידי ארגון הבריאות העולמי כחומר מסרטן ומסוכן. ד"ר לונדון מציין שאפילו שתייה מתונה של אלכוהול פוגעת בתאים בגוף. ההמלצה שלו: להימנע לחלוטין משתייה אלכוהולית למען בריאות מיטבית.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:התקף לבג'אנק פוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה