חדשות בארץ

מגיש "פוקס ניוז" הפתיע בשידור חי: "מודה לישראל על חיסולו של בכיר חיזבאללה"

אריק שון, מגיש ברשת "פוקס ניוז", פתח את הריאיון עם שגריר ישראל באו"ם דני דנון בהודיה לישראל ולצה"ל על חיסולו של בכיר חיזבאללה איברהים עקיל

דני דנון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)דני דנון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

שגריר ישראל באו"ם דני דנון התארח ברשת "פוקס ניוז" אודות ההסלמה החמורה בצפון. בראשית הריאיון הפתיע המגיש, אריק שון, והודה לישראל על חיסולו של בכיר חיזבאללה איבראהים עקיל.  החיסול, שבוצע במהלך מבצע מורכב בביירות, הביא לצדק עבור משפחות הנרצחים בפיגוע בשגרירות ארה"ב בלבנון, שאירע לפני 41 שנים. שון ציין בהתרגשות את הכרת התודה של רבים מצופיו לפעולה זו.

"אני חושב שאני מדבר בשם הרבה צופים ואני מודה לך, מודה למדינה שלך ולצה"ל, על שחיסלו את המחבל שהיה אחראי על הפיגוע בשגרירות ארה"ב בלבנון. הבאתם צדק למשפחות הנרצחים אחרי 41 שנים", אמר המגיש לשגריר הישראלי.

דנון השיב: "איבראהים עקיל היה אחראי על רצח מאות אמריקנים ותקיפות רבות נגד ישראל. תקפנו אותו במהלך פגישה בביירות בה הוא תכנן יחד עם מחבלים אחרים מתקפות נגד ישראל. הבאנו צדק גם לאמריקנים וגם לישראל ואנחנו גאים בתקיפה. שרשרת ההנהגה של חיזבאללה נפגעה ואם הם ימשיכו לתקוף אותנו יש לנו עוד הפתעות ונגיע אליהם.

דנון הוסיף ותקף את הצביעות של האו"ם: "מדינות רבות צריכות להודות לישראל אבל באו"ם מתנהגים הפוך בדיוק. ביום שישי הקשבתי לכל הגינויים נגד ישראל וזה היה מביש. בזמן בחמאס נלחם בנו במנהרות הרשות הפלסטינית נלחמת בנו בטרור דיפלומטי. מישהו צריך לשאול את אבו מאזן כשהוא בא לנאום בעצרת הכללית מדוע הוא לא מסוגל לגנות את חמאס. כנראה שמי שלא מסוגל לגנות הוא חלק מהם".

בסיום הראיון, הדגיש השגריר דנון את החשיבות של הפעולות הישראליות למען הביטחון הלאומי ולמען הצדק הבינלאומי. הוא גינה את ההתנהלות העוינת של מדינות באו"ם כלפי ישראל, תוך שהוא מתייחס לפערים שבין המדיניות הדיפלומטית התוקפנית של הרשות הפלסטינית לבין ההתעלמות שלהם ממעשי חמאס. "אנחנו נמשיך להגן על עצמנו ולהביא צדק", סיכם דנון את דבריו.

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:דני דנוןאיבראהים עקיל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה