מעניין

רביב כנר: "צריך להראות לחיזבאללה שבעל הבית השתגע"

בזמן שהוא במילואים בצפון, הזמר רביב כנר לא מהסס להביע עמדות ברורות על הסכסוך עם הפלסטינים והעימותים בצפון: "צריך הפרדה מלאה מעזה – כל מי שמתקרב לגדר, שיגיד ביי. כולם שם טרוריסטים". לדבריו, אין מקום להסכם מדיני

רביב כנר (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)רביב כנר (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הזמר רביב כנר מתפקד כחייל מילואים במלחמת חרבות ברזל. לאחרונה נחשף לעימותים בצפון, אך עיניו נשואות גם לדרום. "הכי חשוב כרגע זה להחזיר את החטופות והחטופים", הוא אומר בראיון לידיעות אחרונות, "אחרי שהם חוזרים, מבחינתי כל מי שמתקרב 500 מטר מהגדר – שיגיד ביי".

כנר מציע פתרון חד וברור: "הפרדה מלאה לגמרי. גם לא רוצה להיות אחראי עליהם בכלל. שיספקו לעצמם חשמל. להקים קו ברור עם עזה, ולירות במי שמתקרב".

בנוגע לצפון, הוא מבהיר שיש לפעול ביד חזקה מול חיזבאללה: "צריך להראות להם שבעל הבית השתגע. נמאס מהמשחקים האלה".

כנר מצא את עצמו במילואים פעילים במשך יותר מחודשיים. בראיון הוא מתאר גם את השפעות הלחימה על נפשו. הוא מגלה פחדים חדשים שהתפתחו אצלו במהלך הקרבות: "גיליתי שיש לי פחד מהחושך, זה הפתיע אותי".

ביחס למצב המדיני, הוא פסימי: "אין דבר כזה הסכמים מדיניים יותר. אנחנו במזרח התיכון וצריך להתנהג בהתאם, לא כאילו אנחנו בשווייץ. הם לא מכבדים אותנו ולא את ההסכמים".

כנר אינו מאמין עוד באפשרות של שינוי פנימי בעזה: "פעם חשבתי שאולי העזתים יפילו את חמאס, אבל היום אני לא חושב שיש מישהו שם שרוצה בזה. כולם שם מעורבים, כולם טרוריסטים".

לגבי האפשרות לעמוד בפני בית הדין בהאג ענה: "שיקראו לי, אני מת שיקראו לי להאג", מסכם כנר.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חיזבאללהרביב כנר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה