סלבס בהתחזקות

יובל המבולבל על תהליך ההתחזקות: "המלחמה חיברה אותי לשורשים"

כוכב הילדים יובל שם טוב סיפר על השפעת המלחמה ועל ההחלטה להתחזק: "ושמרו בני ישראל את השבת, לעשות את השבת לדורותם, ברית עולם – זה הברית בינינו לקב"ה"

יובל שם טוביובל שם טוב
אא

יובל שם טוב, המוכר לציבור כיובל המבולבל, הודיע לאחרונה כי החל בתהליך התחזקות הכולל שמירת שבת והנחת תפילין. הוא נשאל על ידי צוות ערוץ 14 כיצד המלחמה בישראל חיזקה את חיבורו לשורשים היהודיים. 

"במהלך המלחמה, ראיתי שמנסים כאן פשוט להוציא אותנו מהשורשים שלנו", ענה שם טוב. "התמקדתי יותר בלחבר את הילדים לשורשים, ליהדות, למסורת. זה הפך להיות משמעותי יותר עבורי בתקופה הזו".

בהמשך, הוא התייחס גם להחלטתו לשמור שבת, וסיפר על חיבורו העמוק למצווה זו. הוא ציטט את הפסוק: "ושמרו בני ישראל את השבת, לעשות את השבת לדורותם, ברית עולם – זה הברית בינינו לקב"ה", והסביר כי השבת היא חלק מהמהות שלו כאדם.

שם טוב, שבעיצומו של תהליך התחזקות, הוסיף לגבי גישתו לחיים: "אני לא יודע מה הסוד שלי, אולי שאני ילד. לא לשכוח לשמוח, זה הדבר הכי חשוב".

לאחרונה הוא פרסם סרטון בעמוד האינסטגרם שלו, בו הודיע על קבלת מצווה חדשה – מצוות ציצית. "שלום חברים יקרים ואהובים, קודם כל תגידו לי להתחדש. למה? לקחתי על עצמי ציצית, להסתובב עם ציצית", הוא סיפר. לדבריו, המצווה הזאת מחברת אותו לזהות היהודית. "אני יהודי, לא צריך להתבייש בזה ולהסתיר את זה. זה אחד הדברים שהכי מחברים אותי ליהדות, וזה עושה לי טוב", סיכם.

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:התחזקותיובל שם טוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה