חדשות בארץ

המשטרה: תושב מזרח ירושלים, בעל רשת חנויות, סייע לממן את החמאס

שוטרים פשטו על משרדיו של איש עסקים תושב מזרח ירושלים, לאחר שחקירה בעניינו העלתה כי הלבין כספים עבור מחבלי הארגון הפועלים ביו"ש. רוקח בפתח תקווה נעצר לאחר שענד טבעת של דאע"ש

הכספים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)הכספים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)
אא

לוחמי משמר הגבול ושוטרי מחוז ירושלים, יחד עם גורמי אכיפה נוספים, ביצעו הלילה (בין שני לשלישי) פעילות אכיפה כלכלית ועצרו חשודים פעילי חמאס בעוטף ירושלים.

החשוד המרכזי שנעצר מוגדר "פעיל חמאס דומיננטי", המתגורר במחנה הפליטים שואעפט ועוסק בהלבנה ומימון כספי טרור. את הכספים העביר לפעילי חמאס דרך בתי עסק הנמצאים בבעלותו, בהם רשת סופר מרקטים, במחנה הפליטים שואעפט ובענאתא.

במהלך הפעילות, הכוחות החרימו יותר מ-200 אלף שקלים במזומן, המחאות בסכום של מיליון שקלים, פלאפונים רבים, מסמכים שונים שקשורים לארגון הטרור, 3 DVR, תוכניות בנייה, טאבלטים, כונני מחשבים רבים ושלוש שקיות המלאות בקבלות של עסקים שבאמצעותם החשוד, יחד עם ארבעה אחרים, מלבין כספי טרור.

בנוסף, בפעילות משטרתית נגד תומכי טרור, שוטרי מחוז מרכז עצרו אמש לחקירה רוקח בבית מרקחת בפתח תקווה, בחשד להזדהות עם ארגון טרור. הרוקח ענד על אצבעו טבעת של דאע"ש. החשוד, תושב מזרח ירושלים, נעצר כשהטבעת אכן על אצבעו. בסיום החקירה הראשונית נכלא והוא יובא לבית משפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חמאססיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה