חם ברשת

מכרה ספה ישנה ומוזנחת ואז גילתה: היא הייתה שווה הון

ג'ולס שריינר חשבה שמכרה ספה ישנה ב-500 דולר בעסקה מוצלחת, רק כדי לגלות מאוחר יותר שהספה היא פריט של מעצב אייקוני בשווי עשרות אלפי דולרים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ג'ולס שריינר מאילינוי, ארה"ב, לא תיארה לעצמה שהעסקה שביצעה ב- Marketplace של פייסבוק תהפוך לאחד מהרגעים המאכזבים בחייה הכלכליים. היא פרסמה למכירה ספת סלון לבנה ואלגנטית, אותה קיבלה במתנה, וביקשה עבורה 500 דולר. תוך זמן קצר היא מצאה קונה מרוצה והשלימה את העסקה, מתוך תחושת סיפוק מהכסף שהרוויחה על ספה שקיבלה בחינם. מאוחר יותר גילתה ג'ולס את האמת המפתיעה: הקונה שלה פרסם באינסטגרם פוסט שבו הציג את הספה כיצירה של המעצב הנודע ולדימיר קגן, אייקון עיצוב רהיטים שזכה לכבוד בהיכל התהילה של מעצבי הפנים. ספות בעיצובו נמכרות בשוק במחירים מדהימים, ושריינר גילתה שספה דומה לשלה נמכרה ביותר מ-20 אלף דולר – פי 40 ממה שקיבלה.

ג'ולס שיתפה את העוקבים שלה בטיקטוק במפח הנפש בסרטון שהפך לוויראלי וזכה ל-164 אלף צפיות. "חשבתי שעשיתי עסקה מצוינת, אבל למדתי בדרך הקשה שכשהדברים טובים מדי מכדי להיות אמיתיים – כנראה שהם לא אמיתיים", כתבה. עשרות מגיבים ניסו לנחם אותה, כאשר חלקם הדגישו שהמחיר האמיתי הוא רק מה שמישהו מוכן לשלם, והציעו לה לשמוח על ה-500 הדולר שקיבלה.

למרות הטעות של ג'ולס, לא כולם חווים הפסדים בעולם של מכירות יד שנייה. ג'סטין מילר, יוצר תוכן מלוס אנג'לס, מצא בעבר במרקטפלייס של פייסבוק כורסת עור ישנה שהוצעה למכירה ב-50 דולר. לאחר שקנה אותה והביא אותה לביתו, הוא גילה שמדובר ביצירה נדירה ששווה 85 אלף דולר – עסקה חלומית במונחי יד שנייה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:ספהטיקטוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה