חדשות בארץ

נתניהו: "נמשיך להכות בחיזבאללה. נסראללה מוביל את לבנון לסף התהום"

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר בבסיס של אגף המודיעין והתייחס להמשך התקיפות בלבנון: "מי שיש לו טיל בסלון ורקטה בגראז' - לא יהיה לו בית"

נתניהו (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)נתניהו (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)
אא

(צילום: רועי אברהם /לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (שלישי) בבסיס של אגף המודיעין בצה"ל, וקיבל סקירה מודיעינית מראש אמ"ן האלוף שלומי בינדר, וממפקד יחידת 8200, תא"ל יוסי שריאל.

בהצהרה קצרה בתום הביקור אמר נתניהו: "אני מסיים עכשיו ביקור באחד מבסיסי המודיעין שלנו. אני חייב להגיד שאני מתרשם עמוקות מהעבודה שנעשתה, ואני מתרשם לא פחות מהעבודה שתיעשה. אנחנו נמשיך להכות בחיזבאללה. אני אומר לעם בלבנון: המלחמה שלנו לא אתכם, המלחמה שלנו היא עם חיזבאללה. נסראללה מוביל אתכם לסף התהום. אמרתי לכם אתמול להתפנות מהבתים שבהם הוא שם לכם טיל בסלון ורקטה בגראז'. מי שיש לו טיל בסלון ורקטה בגראז׳ - לא יהיה לו בית".

"אבל אני אומר לכם דבר נוסף - הוא גורם לכך שהמדינה שלכם נמצאת בסכנה. תשתחררו מהלפיתה של חיזבאללה. תשתחררו מהלפיתה של נסראללה, לטובתכם".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חיזבאללהבנימין נתניהומלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה