חדשות בארץ

צה"ל ממשיך במבצע "חיצי הצפון"; 300 רקטות שוגרו לישראל מלבנון

מאז שעות הבוקר שיגרו מחבלי חזיבאללה לא פחות מ-300 רקטות וטילים אל צפון הארץ. צה"ל תקף מרחבים רבים בדרום לבנון ובבקעא, ולפי ההערכות 1,500 מטרות הושמדו מאז תחילת התקיפות

נפילת רקטות ביער ביריה (צילום: דוד כהן, פלאש90)נפילת רקטות ביער ביריה (צילום: דוד כהן, פלאש90)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

חיזבאללה שיגר היום (שלישי), מאז שעות הבוקר ועד הערב, כ-300 רקטות וטילים אל שטח ישראל. צעיר בן 25 נפצע באורח בינוני בצומת אליקים, כתוצאה מפיצוץ רקטה, שישה ישראליים, בהם שלשוה חיילים, נפצעו באורח קל. מאז אתמול טופלו 20 אזרחים, המוגדרים פגועי חרדה וחלקם סובלים מחבלות בגפיים, לאחר שנפלו בעת ריצה למרחב מוגן.

שריפות פרצו כתוצאה מנפילת רקטות ביער ביריה ובפאתי העיר צפת. כמו כן טופלו מספר שריפות בעמקים ובקריית שמונה.

על פי צה"ל, ביממות האחרונות, מאז החלו התקיפות בלבנון, טייסות הקרב והכטמ"ם של חיל האוויר השלימו קרוב ל-3,000 שעות טיסה. בתקיפות הותקפו למעלה מ-1,500 מטרות טרור, ב-200 מרחבים, באמצעות למעלה מ-250 מטוסים אשר הטילו כ-2,000 חימושים. הותקפו כ-400 משגרי רקטות לטווח בינוני, כ-70 מחסני אמל"ח וכ-80 כטב"מים.

בכיר בחיל האוויר אמר בשיחה עם כתבים צבאיים: "אנחנו משנים את המציאות בצפון, חיזבאללה בנה יכולות במשך עשרות שנים, והטמיע זאת בשתי זרועות עיקריות: יכולת פשיטה והתקפה עם כוחות קומנדו כדוגמת כוח רדואן. חיסלנו את מפקדה ובכיריו. פגענו ברקטות בינוניות, רקטות כבדות, טילים, כטב"מים. חיזבאללה בנה את המערך בתוך מבנים אזרחיים. לא מדובר במחסן ליד בית או מחסן בצד, אלה בתוך בתים, לא במאות, אלה באלפים. אנחנו מתכוונים להסיר את האיום הזה".

הבכיר אמר שחיזבאללה סיכן את תושבי לבנון פעמיים, בכך ששם אמצעי לחימה בבתים שלהם, ובפעם השנייה שחיזבאללה מונע מהם להתפנות מבתיהם. "אנחנו בוחנים את הפינוי של אזרחים- ואז תוקפים", אמר.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה