סלבס בהתחזקות

אביבית בר זוהר: "הדבר הראשון שאני עושה בבוקר? נטילת ידיים"

בסרטון ויראלי שפרסמה ברשת חשפה בר זוהר את תהליך ההתחזקות שלה: "כל אישה חייבת לפחות פעם ביום לעשות תפילת שמונה עשרה, אז לקחתי על עצמי"

בקטן: אביבית בר זוהר (צילום: מתוך סרטון באינסטגרם של אביבית בר זוהר)בקטן: אביבית בר זוהר (צילום: מתוך סרטון באינסטגרם של אביבית בר זוהר)
אא

אושיית הרשת, אביבית בר זוהר, העלתה לאחרונה סרטון לחשבון הטיקטוק שלה שבו היא משתפת את עוקביה על שגרת הבוקר שלה, אשר כוללת מספר מצוות.

"הדבר הראשון שאני עושה כשאני פותחת עיניים? נטילת ידיים", שיתפה בר זוהר. לדבריה, לפי המסורת היהודית, הגוף עובר בלילה תהליכים של טומאה רוחנית. נטילת הידיים נועדה להסיר את ההשפעות הללו, ולסייע בהתחלת היום עם תחושת ניקיון וטוהר. "הגוף שלנו בלילה עובר שערי טומאה, כל מיני שדים נוגעים בו וכל מיני דברים טמאים," היא הסבירה. "הדבר הראשון שאנחנו צריכים זה ליטול ידיים, להוציא את הטומאה ואז שהידיים שלנו טהורות ונקיות, אנחנו יכולים להתחיל את היום".

בהמשך הסרטון, בר זוהר פירטה על התפילות והברכות הנוספות שהיא מקיימת כחלק מהשגרה שלה. לאחר נטילת הידיים, היא עוברת לברכות השחר. היא סיפרה כי שהתחייבה לקרוא את ספר דברים במשך 40 יום לעילוי נשמת אביה ז"ל, והיא מתפללת לפחות פעם אחת ביום. "לקחתי על עצמי 40 יום קריאת ספר דברים לעילוי נשמת אבי זכרונו לברכה, זו סגולה מטורפת", שיתפה בר זוהר. "השכן שלי עמית אמר שכל אישה חייבת לפחות פעם ביום לעשות תפילת שמונה עשרה, אז לקחתי על עצמי פעם ביום תפילת שמונה עשרה. עכשיו הנשמה שלי טהורה, נקייה ויכולה להתחיל את היום".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:נטילת ידייםאביבית בר זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה