חדשות בארץ

הסיפור המצמרר של אגם: מירב ברגר חושפת את הקרב של בתה במנהרות החשוכות בעזה

מירב ברגר, אמה של אגם ברגר, תצפיתנית שנחטפה לעזה, פנתה באומץ לאלפי תלמידות וקראה לתפילות למען בתה וכל השבויים: 'הם זקוקים לאמונה שלכם כדי לחזור הביתה'

בעיגול: אגם ברגר (צילום רקע: תומר ניוברג / פלאש 90)בעיגול: אגם ברגר (צילום רקע: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

מירב ברגר, אמה של אגם ברגר, תצפיתנית בת 19 שנחטפה לעזה, נשאה דברים מרגשים בפני אלפי תלמידות מאולפנות רשת החינוך נעם-צביה. בעיניים דומעות ולב כואב, היא שיתפה בכאב על בתה שנמצאת "מעל חצי מיליון דקות של נצח במנהרות האפלה" וקראה לתלמידות להתפלל ולהשיב לה את התקווה. "אני חושבת שהפחד הכי גדול של אגם הוא שישכחו אותה", אמרה מירב בכאב, וביקשה שבזכות התפילות התלמידות יאירו לאגם ולכל השבויים את הדרך הביתה.

"אגם נמצאת מעל חצי מיליון דקות של נצח במנהרות האפלה", אמרה מירב בכאב. "אני חושבת שהפחד הכי גדול שיש לאגם וכל החטופים אחרי כל כך הרבה זמן הוא ששכחו אותם. אז אני אמא של אגם מבקשת שבזכות התפילות שלכם תשיבו להם את התקווה שתכף מיד בורא עולם יגאל אותם ויוציא אותם משעבוד לגאולה, מצרה לרווחה, מאפילה לאורה, את האמונה שתעשו הכל על מנת להאיר להם את הדרך הביתה".

עוד הוסיפה מירב: "אגם ילדה של אמונה, אני מסתובבת עם חולצה עליה כתוב 'דרך אמונה בחרתי', כי זה השומר מסך שלה בפלאפון. בגיל 16 אגם עושה לוח חזון והיא כותבת שם שסיפור חייה 'אמונה'. ביומן שהיא קיבלה מתנה ממני שבועיים לפני שנחטפה היא כותבת שם שהיא בטוחה שהשם ישמור עליה בכל צעד ומבקשת אהבת חינם".

האם הגיבורה שיתפה על אותות חיים שקיבלה מאגם, מאת שבויות שהיו איתה ושוחררו: "הן מספרות שעינה נשואות לשמיים כל היום כי היא מתפללת לבורא עולם, היא רעבה אבל מברכת על האוכל. בשבת היא מסרבת לבשל לשובים שלה כי היא לא מדליקה אש בשבת. אז אגם גם שם שהמוות מרחף מעל ראשה בכל רגע ודקה שומרת על הצביון והזהות שלה, וגם כי אלך בגיא צלמות לא אירע רע כי אתה עימדי".

"אני רוצה להגיד תודה לאולפנת צביה בת ים שאימצה את אגם ברגר ופועלת רבות להשבתה, ושאגם תשוב בעז"ה יהיה לכם חלק גדול להאיר לה את הדרך הביתה", סיימה האם את דבריה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חטופהאגם ברגרעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה