סלבס בהתחזקות

מור ממן: "כמה טוב וגאוני זה שמירת נגיעה"

מור ממן פרסמה מסר לעוקביה, והוסיפה טיפ מעניין: "הסוד לביטחון הוא להיכנע - להוריד את הראש, הגלים עוברים". עוד כתבה בענייני זוגיות: "הדבר היחידי בעולם שאין לו מחיר זה הזמן. אני פה בשביל להזכיר לך שאת מבזבזת את הזמן שלך על מישהו שהוא לא שלך"

בעיגול: מור ממן (צילום תמונת רקע: shutterstock)בעיגול: מור ממן (צילום תמונת רקע: shutterstock)
אא

מלכת היופי לשעבר, מור ממן, ממשיכה לשתף את עוקביה בתובנות מעוררות השראה על אמונה וזוגיות. בסטורי שפרסמה לאחרונה באינסטגרם, היא דיברה על ההתמודדות עם קשיים ואיך האמונה מקלה עליה. "הסוד לביטחון הוא להיכנע", אמרה תוך שהיא מכוונת לאמונה שלה בבורא עולם. "כמו בגלי הים – לא להילחם, אלא להוריד את הראש, והגלים עוברים ודוחפים אותנו קדימה.

מאוחר יותר העלתה ממן סטורי שבו היא משתפת כי שמעה שיר של הזמרת אודיה, ונזכרה מיד בתהליך התשובה שלה. "המילים שלו מזכירות לי כמה טוב שהתחזקתי בתשובה. כמה טוב וגאוני זה שמירת נגיעה. הדבר היחידי בעולם שאין לו מחיר זה הזמן. אני פה בשביל להזכיר לך שאת מבזבזת את הזמן שלך על מישהו שהוא לא שלך, והנשמה נגעה להזכיר לך שאין סיכוי שתחזירי לך את הזמן, כי מי שלא רוצה לתמוך בך כמו שאת, על מה להציע לו? לך לא יהיה מה להציע לו! אל תבזבזי לך את הזמן, כי הזמן לא חוזר".

לאחרונה, ממן קיימה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה בנושא זוגיות, ובו שיתפה את התובנות שלה. כשנשאלה על סגולה לחתונה, היא ענתה: "אם הייתה לי סגולה לזיווג, הייתי כבר מתחתנת". לדבריה, מה שחשוב הוא מציאת חן, לבדוק את המידות וההתנהגות של הגבר כלפי הוריו והסביבה, ולוודא שיש לו יראת שמיים. היא הדגישה: "אל תמרחו את הזמן, אם זה זה – יאללה להתחתן. ואין לגעת עד שאין טבעת".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:שמירת נגיעהמור ממן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה