חדשות בארץ

צה"ל תוקף בעוצמה בלבנון, 2 נפגעים קל מפגיעת רקטה בצפת

תקיפות חיל האוויר מתמקדות בתשתיות שיגור ואמצעי לחימה של חיזבאללה ברחבי לבנון, בדגש על אזור הבקעא. מטח טילים נורה בצהריים לעבר צפת, מחניים והגליל. 2 ישראלים נפצעו קל מפגיעות ישירות בצפת

זירת הפגיעה בצפת (צילום: דוברות מבצעית מד"א)זירת הפגיעה בצפת (צילום: דוברות מבצעית מד"א)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

שני בני אדם נפצעו בצהריים (רביעי) באורח קל מאוד בצפת במהלך נפילת רקטות, ששוגרו מדרום לבנון. לשני בתים בעיר, שהיו ריקים, נגרם נזק. הנפגעים מוגדרים נפגעי חרדה. אזעקות נשמעו גם בראש פינה, חצור הגלילית, מחניים ויישובים נוספים בסביבה. זוהו 40 שיגורים מלבנון.

צה"ל החל במקביל בגל תקיפות נרחבות בדרום לבנון ובמרחב הבקעא בעומק המדינה. המטרה: השמדת יכולות שיגור של טילים לטווח בינוני וארוך של חיזבאללה.

דובר צה"ל עדכן כי הבוקר הותקף המשגר שממנו בוצע הירי למרחב ואדי ערה. המשגר זוהה במרחב תבנין שבדרום לבנון והושמד מן האוויר. כמו כן, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו עשרות מחסני אמצעי לחימה של חיזבאללה בדרום לבנון.

בהמשך להתרעות שהופעלו הבוקר באזור מנשה, בכרמל ובוואדי ערה, זוהו כחמישה שיגורים שחצו משטח לבנון, חלקם יורטו, זוהתה נפילה אחת. חיזבאללה אישר כי שיגר הבוקר טיל בליסטי מסוג קאדר 1 על מטה המוסד בגוש דן, לדבריו "אחראי על חיסולי הבכירים ופיצוצי הביפרים". הטיל יורט על ידי מערכת "קלע דוד".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה