חדשות בארץ

דיווח ערבי: ניסיון חיסול של מנהיג רוחני שיעי בצפון לבנון

התקשורת בלבנון דיווחה כי צה"ל תקף מבנה בעיירה אל-מעיסרה, צפונית לביירות, בו מתגורר השייח מוחמד עמרו. הבית נפגע, אך ככל הנראה השיח' ניצל. דיווח נוסף: 1,500 מחבלים יצאו מכלל פעולה במתקפת הביפרים

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

הערוץ הלבנוני LBCI דיווח בצהריים (רביעי) כי צה"ל תקף מבנה בעיירה אל-מעיסרה שבהר הלבנון. במבנה מתגורר השיח' השיעי מוחמד עמרו, בכיר בחיזבאללה שאחראי על האזור. בתקיפה נהרגו שלושה אזרחים, אך על פי הדיווח עמרו לא נפגע.

בעיירה אל-מעיסרה, צפונית לביירות, מתגוררת אוכלוסייה שיעית, אך חלקה מאוכלס בתושבים נוצרים, המשתייכים לפלג התומך בחיזבאללה. מדובר בתקיפה ראשונה באזור מאז החלה המלחמה.

כזכור, השבוע חיסל צה"ל מנהיגי דת שיעיים הפעילים בחיזבאללה: השיח' חוסין נאדר ממועצת השורא של חיזבאללה חוסל במרג' עיון; השיח' עלי אבו ריא, שנחשב לאיש דת בכיר של חיזבאללה ולדמות חשובה, חוסל בתקיפת צה"ל בכפר תפאחתא; מוחמד צאלח חוסל אף הוא בתקיפת צה"ל בכפר; השיח' עבד אל-מנעם מהנא חוסל בתקיפת צה"ל בכפר צדיקין ובבינת ג'ביל חוסל השיח' אמין סעד.

בנוסף, סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה היום כי במתקפת הביפרים ומכשירי הקשר, בשבוע שעבר, כ-1,500 פעילי חיזבאללה נפצעו בידיהם או התעוורו. הפציעות הוציאו אותם מפעולה ומכשירות מבצעית.

צה"ל ממשיך לתקוף בגלים מטרות של ארגון הטרור ברחבי לבנון. הוא פיזר כרוזים הקוראים לאוכלוסייה בהרי השוף לפנות את בתיהם. כמו כן, צה"ל עדכן כי הבוקר הותקף והושמד המשגר ממנו שיגר חיזבאללה טיל ארוך טווח אל עבר גוש דן.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה