חדשות בארץ

המל"ל מזהיר: סכנת חיים לישראלים היוצאים למצרים, ירדן וטורקיה

המטה לביטחון לאומי (המל"ל) פרסם עדכון לציבור אודות איומי הטרור כלפי ישראלים בחו"ל, לקראת חגי תשרי. השוהים בחו"ל מתבקשים לגלות משנה זהירות, היוצאים מתבקשים להימנע מלהגיע למדינות עוינות

נמל התעופה בן גוריון (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)נמל התעופה בן גוריון (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)
אא

המטה לביטחון לאומי פרסם הערב (רביעי) אזהרה לישראלים השוהים בחו"ל ולמתכוננים לצאת את האת הארץ במהלך תחילת החודש הבא ובחגי תשרי.

האזהרה מתייחסת לכך שחלה עלייה חדה במוטיבציה ובמאמצים מצד גורמי טרור לבצע פיגועים כנגד יעדים ישראלים/יהודים בעולם. כידוע, איראן וחיזבאללה ממשיכים לפעול ולאיים כי יפגעו בישראלים. זאת, בין השאר על רקע האשמת ישראל כעומדת מאחורי סיכולי בכירים "בציר הרשע".

במטה לביטחון לאומי סבורים כי לא ניתן לשלול פעילות נוספת מצד חיזבאללה לפגוע ביעדים ישראלים בחו"ל. כזכור, באחרונה נחשפו במספר מדינות באירופה גם תשתיות של חמאס במספר וסוכלו פיגועים ביעדים ישראלים בשוודיה ובגרמניה.

בנוסף, גם דאע"ש יצא בקריאה לבצע פיגועים באירופה, זאת לאור המלחמה בעזה והדגיש את הצורך להתמקד ביעדים נוצרים ויהודים, בהם בתי כנסת.

במטה לביטחון לאומי מעריכים כי ה-"7 באוקטובר" (יום השנה למלחמת "חרבות ברזל") צפוי להוות נקודת ציון משמעותית עבור ארגוני הטרור (בדגש לחמאס וגורמי ג'האד עולמי). ההערכה היא כי סביב מועד זה צפויה הגברה במאמצים למימוש פיגועים נגד יעדים ישראלים/יהודים בחו"ל.

בנוסף, חצי האי סיני ממשיך להוות יעד מאוים מצד גורמי טרור – בעיקר לאור זיהויו ככזה אשר ממשיך עדיין להוות יעד תיירות לישראלים המגיעים לנפוש בחופי סיני. על סיני מוחלת אזהרת המסע ברמה 4, קרי איום גבוה ויש להימנע מהגעה למרחב.

ההמלצה המעודכנת היא הימנעות מהגעה למדינות הבאות, זאת לאור סכנת חיים ממשית לישראלים השוהים במדינות אלו: ירדן, מצרים, טורקיה, וכמובן כל המדינות המוגדרות מדינות ערביות עוינות או מדינות אויב.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:אזהרת מסעהמטה לביטחון לאומי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה