חדשות בארץ

ביידן ומקרון בהצהרה משותפת: קוראים להפסקת אש של 21 ימים

השניים פרסמו הצהרה ובה קריאה להפסקת הלחימה בצפון, בין ישראל לחיזבאללה. ההצהרה נתמכת על ידי 11 מדינות נוספות והאיחוד האירופי: "יש למנוע הסלמה נוספת"

הנשיא ג' ביידן ועמנואל מקרון (צילומים: דוברות האו"ם, shutterstock)הנשיא ג' ביידן ועמנואל מקרון (צילומים: דוברות האו"ם, shutterstock)
אא

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, ונשיא צרפת, עמנואל מקרון, קראו הלילה (חמישי) להפסקת אש בת 21 יום בין ישראל לחיזבאללה, במסגרת עצרת הביטחון של האו"ם. השניים ציינו כי "המצב בין לבנון לישראל מאז 8 באוקטובר הפך לבלתי נסבל", וקראו למהלך שיביא שקט זמני ויאפשר פתרון דיפלומטי לסכסוך.

ההצהרה נתמכת על ידי 11 מדינות נוספות והאיחוד האירופי, אשר הביעו תמיכה בהפסקת האש על מנת להוריד את המתיחות באזור. עוד נכתב: "המצב בגבול הפך לבלתי מתקבל על הדעת, ויש לפעול מיידית כדי למנוע הסלמה נוספת".

ההצעה מדברת על יישום הפסקת האש לפי החלטות האו"ם 1701 ו-2735, וביידן ומקרון הדגישו כי הם מוכנים לתמוך במאמצים דיפלומטיים לסיום הסכסוך.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:ג'ו ביידןעמנואל מקרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה