מעניין

ילד שנעלם בגיל 6 נמצא בחיים אחרי 73 שנה, אבל זה נגמר בטרגדיה

לואיס נחטף בשנת 1951 ונמצא רק בחודש יוני השנה, אבל זמן קצר אחרי שפגש את משפחתו, אחיו נפטר. אחותו: "הוא מת בידיעה שאחיו נמצא, אך הכאב עדיין כאן"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לואיס ארמנדו אלבינו נחטף מפארק באוקלנד, קליפורניה, בשנת 1951, כשהיה בן 6 בלבד. השנה, לאחר חיפוש מעיק שנמשך עשרות שנים, הוא נמצא בחיים והפך לאחד הסיפורים המרגשים ברשת, שנגמר בטרגדיה.

אחייניתו, אלידה אלקין, גילתה את דודה באמצעות בדיקות DNA, וכן גזירי עיתונים ועבודה משולבת עם המשטרה וה-FBI. תחילה, היא גילתה כי לואיס מתגורר כיום בחוף המזרחי של ארה"ב, שם הוא עובד ככבאי והוא אב לילדים.

לואיס, ששיחק עם אחיו רוג'ר ביום החטיפה, כך מתברר, נחטף על ידי אישה שהציעה לו ממתקים. היא הביאה אותו לחוף המזרחי, שם הוא גודל על ידי זוג שגידל אותו כבן משפחה. משפחתו המקורית, שהיגרה מפורטו ריקו, לא ידעה מה קרה לו במשך שנים רבות.

אלקין החליטה לבדוק את שורשיה בשנת 2020, ומצאה התאמה מפתיעה, אשר הניעה אותה לחפש את לואיס. לאחר חיפוש מתמשך, היא הצליחה לאתר את דודה ולבצע את הבדיקות שהוכיחו את זהותו.

בחודש יוני האחרון, לאחר 73 שנות ניתוק, התקיים מפגש מרגש בין לואיס למשפחתו בקליפורניה. אלקין שיתפה את חוויותיה עם התקשורת, וסיפרה כי אמו של לואיס, אנטוניה, קיוותה לראות אותו עד שמתה בשנת 2005.

לואיס ואחיו, שנפגשו לראשונה לאחר החטיפה, חלקו חוויות מהילדות. יחד עם זאת, מספר ימים לאחר המפגש, רוג'ר, אחיו של לואיס, נפטר. אלקין ציינה כי "רוג'ר מת בידיעה שאחיו נמצא, אך הכאב מהאובדן עדיין כאן".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חטיפהחדשות בעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה