סלבס בהתחזקות

קורין גדעון חשפה את שמו של בנה השלישי: זה השם התנכ"י המפתיע

המגישה בחרה בשם לא פופולארי, והסבירה: "אתה אור גדול בתקופה אפלה ועצובה. הלוואי שתגדל לעולם טוב יותר"

בקטן: קורין גדעון, צילום: פלאש 90 (צילום תמונת רקע: shutterstock)בקטן: קורין גדעון, צילום: פלאש 90 (צילום תמונת רקע: shutterstock)
אא

המגישה קורין גדעון ובעלה חגגו את ברית המילה של בנם שנולד בשבוע שעבר. במהלך האירוע המרגש, חשפו השניים את שמו הלא שגרתי של הרך הנולד – לוי.

בסרטון שפורסם בעמוד האינסטגרם של גדעון, שבו כ-417 אלף עוקבים, הזוג נראה נרגש כשהוא מציין את ברית המילה של לוי, אחיהם הקטן של אלונה ורפאל. השם הנבחר עורר תגובות רבות בקרב הגולשים, בעיקר בשל ייחודיותו.

לפני שבוע, כששיתפה את החדשות על הלידה, כתבה גדעון: "ברוך הבא ילד שלנו. אתה אור גדול בתקופה אפלה ועצובה. הלוואי שתגדל לעולם טוב יותר". היא הוסיפה: "מתפללים שכל המשפחות יזכו לחבק את האהובים שלהם במהרה".

השם לוי הוא שם מקראי. לוי היה אחד משנים-עשר בניו של יעקב ושל לאה, ואבי שבט לוי, שממנו יצאו הכהנים והלוויים ששירתו במקדש. כך הסבירה לאה כשקראה לבנה בשם זה: "הַפַּעַם יִלָּוֶה אִישִׁי אֵלַי" (בראשית כ"ט, ל"ד).

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:ברית מילהקורין גדעון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה