חדשות בארץ

לשכת ראש הממשלה: "הדיווח על הפסקת אש שתושג היום – אינו נכון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הלילה לארה"ב וינאם מחר בכנס המנהיגים באו"ם. לשכתו הגיבה בשמו על הדיווחים לפיהם, במהלך היממה הקרובה, ישראל תנצור את האש בצפון. מהלשכה נמסר: "צה"ל הונחה להמשיך את הלחימה"

נתניהו (צילום: חיים גולדברג, פלאש90)נתניהו (צילום: חיים גולדברג, פלאש90)
אא

לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיבה בצהריים (חמישי) לדיווחים לפיהם ישראל מקבלת את ההצעה האמריקנית-צרפתית, ותסכים להפסקת אש בלחימה בצפון למשך 21 יום, כדי לנהל משא ומתן מדיני.

מלשכתו של בנימין נתניהו נמסר: "הידיעה על הפסקת אש לא נכונה. מדובר בהצעה אמריקנית - צרפתית, שראש הממשלה אפילו לא הגיב לה". בנוסף, בלשכה התייחסו לדיווח בחדשות 12 לפיו ראש הממשלה הורה לצה"ל למתן את התקיפות.

על פי לשכת ראש הממשלה: "הידיעה על הנחיה כביכול למתן את הלחימה בצפון גם היא הפוכה מן האמת. ראש הממשלה הנחה את צה"ל להמשיך את הלחימה במלא העוצמה, ולפי התוכניות שהוצגו לו. כמו כן, גם הלחימה בעזה תימשך עד להשגת כל מטרות המלחמה".

כזכור, ארה"ב וצרפת הודיעו אמש כי הן פועלות להפסקת אש בצפון, למשך 21 יום, במהלכם ישראל ולבנון ינהלו משא ומתן מדיני, בסיומו חיזבאללה ייסוג מגבול הצפון כמתבקש מתוקף החלטה מלפני יותר מעשור. על פי אותה החלטה, צבא דרום לבנון צריך לשלוט בדרום המדינה ולמנוע מחיזבאללה לרדת דרומה מקו הליטני. החלטה זו לא יושמה מעולם.

האמריקנים מבקשים לקשור את המשא ומתן בין ישראל ללבנון גם להפסקת אש בעזה. על פי הצעתם, חמאס ישחרר את כל החטופים הישראליים בתוך 3 שבועות, וישראל תודיע על סיום המלחמה ובסיום שחרור החטופים היא תיסוג מעזה.

בתוך כך, ערוץ החדשות הסעודי "אל חדת" דיווח כי חמאס הסכים לוותר על השליטה האזרחית ברצועת עזה. בכך נענה הארגון לבקשת יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שהציע ניהולה רצועה במשותף.

על פי הדיווח הרשות תנהל גם את המעברים מול ישראל ומצרים. משלחות של חמאס והפת"ח ייפגשו בשבוע הבא בקהיר כדי לסכם את התנאים.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:בנימין נתניהומלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה