חדשות בארץ

אחיהם של החטופים במסר מרגש: "הקב"ה לוקח אותנו אל מרכז תופת השנאה"

שרון שרעבי, אחיהם של יוסי ואלי המצויים בעזה, במסר מרגש: "הקב"ה לוקח אותנו אל מרכז תופת השנאה העולמית, כדי שנראה להם מה זו אהבת ישראל"

האחים שרעבי (משמאל לימין: יוסי הי"ד, שרון ואלי)האחים שרעבי (משמאל לימין: יוסי הי"ד, שרון ואלי)
אא

השבוע ציינו את השבוע ה-51 להימצאותם של החטופים בשבי בעזה. כבר 356 ימים מאז שהם נחטפו בברוטאליות מחרידה, ומאז אינם זוכים לצאת לחופשי.

בני משפחותיהם ממשיכים לפעול בכל דרך להשבתם, והיום (חמישי) עלו נציגי המשפחות על מטוסו של ראש הממשלה "כנף ציון", כשהם עושים את דרכם אל האו"ם.

בשיחה להידברות מבקש שרון שרעבי, אחיהם של יוסי שרעבי הי"ד ואלי שרעבי המצויים בעזה, להעביר את המסר הבא: "אנחנו בדרכנו לאו"ם, במטוסו של ראש הממשלה. מעבר לעובדה שאחינו ובנינו בעזה כמעט שנה, אנחנו הולכים להעביר מסר שעם ישראל חי, ושגם האויבים שלנו יודעים שהם לא יצליחו לכלותינו כשהם רואים אותנו ביחד".

שרעבי מוסיף ומעביר דברי אמונה: "לכל מקום שאני הולך במסע הפרטי שלי בשנה האחרונה, אני לוקח איתי את הקב"ה, והיום הקב"ה לוקח אותנו אל מרכז תופת השנאה העולמית, כדי שנראה להם מה זו אהבת ישראל. בעזרת ה' נעשה ונצליח".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חטוףעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה