חדשות בארץ

הרמטכ"ל: "צריך להמשיך ולתקוף את חיזבאללה"

בצה"ל ממשיכים להיערך לאפשרות של פעולה קרקעית בדרום לבנון. שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי אישרו תוכניות המשך ללחימה. 15 מרחבים שונים הותקפו בלבנון

כוחות בגבול הצפון (צילום: דובר צה"ל)כוחות בגבול הצפון (צילום: דובר צה"ל)
אא

ברקע הדיווחים על האפשרות להפסקת אש בלבנון, הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי אמר היום (חמישי) בהערכת מצב: "צריך להמשיך לתקוף את חיזבאללה, שנים חיכינו להזדמנות הזו. פועלים כל הזמן להביא הישגים, לחסל עוד בכירים, לסכל העברות אמצעי לחימה, לגרוע מיכולות האש של חיזבאללה ולתקוף אותו בכל מרחב לבנון".

שר הביטחון יואב גלנט אישר את המשך הפעולות ההתקפיות של צה"ל בחזית הצפון, בתום הדיון שערך עם הלוי, ועם ראש אגף המבצעים האלוף עודד בסיוק וראש אגף המודיעין האלוף שלומי בינדר.

"באישור הפעולות ההתקפיות הבאות בחזית הצפון, אנו ממשיכים לחיסול מחבלי חיזבאללה, לפירוק המערכים ההתקפיים ולהשמדת הטילים והרקטות", אמר גלנט. "יש לנו משימות נוספות להשלים כדי לאפשר את החזרת תושבי הצפון לביתם. נמשיך להוציא את חיזבאללה משיווי משקל ולהעמיק את מצוקתו".

בלבנון דווח כי צה"ל תקף לפנות ערב ביותר מ-15 ערים בדרום לבנון. דובר צה"ל עדכן כי חיל האוויר השמיד את המשגר ממנו בוצע היום הירי לעבר מרחב עכו. כמו כן, הותקפו מבנים צבאיים, משגרים, מחבלים ומחסני אמל"ח של חיזבאללה.

בתוך כך, לוחמי חטיבה 7 סיימו היום תרגיל רחב היקף, שנועד לתרגל את הכוחות לתקיפה קרקעית בשטח לבנון. תרגיל זה מצטרף לשורה של תרגילים שערכו אוגדת וחטיבות שונות בשבועיים האחרונים.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:הרצי הלוימלחמת חרבות ברזלצה"לחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה