חדשות בארץ

השקר של אבו מאזן בעצרת האו"ם: "גיניתי את המתקפה בשביעי באוקטובר"

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, נאם בפני מנהיגי העולם בכנס בעצרת הכללית של האו"ם. טען כי גינה "הרג אזרחים" אבל באותה נשימה הוסיף: "ממשלת ישראל ניצלה את מה שקרה כדי להתחיל מלחמת רצח עם נגד עזה"

אבו מאזן (צילום: פלאש 90)אבו מאזן (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, נאם הערב בכינוס הכללי של עצרת האו"ם. בפתח נאומו הדגיש כי "פלסטין היא המולדת שלנו, הארץ של אבותינו וסבינו. היא תישאר שלנו. אם מישהו יעזוב זה יהיה הכובש".

אבו מאזן עורר את כעס המשלחת הישראלית כשטען בנאומו כי גינה את המתקפה על העוטף. כזכור, מעולם יו"ר הרשות הפלסטינית לא התבטא נגד חמאס. רק היום פורסם כי בהוראתו, משלחת מטעם הפת"ח תצא לקהיר בשבוע הבא, כדי לחתום על הסכם עם חמאס לניהול משותף של הרצועה ב"יום שאחרי".

יו"ר הרשות הפלסטינית כיוון את כל נאומו לתקיפת ישראל. לדבריו, "כבר כמעט שנה עמי נתון לאחד מהפשעים הגרועים ביותר של העידן שלנו - פשע מלחמה, רצח עם שמבצעת ישראל. מאות משפחות פלסטיניות הוכחדו. שמות משפחה שלמים נמחקו מהמרשם. אלפים מתו ממחלות ומגיפות".

"עד עכשיו ישראל הרגה יותר מ-40 אלף שהידים בעזה בלבד, ועוד אלפים מתחת להריסות. אני קורא לעולם 'תפסיקו את הפשע הזה עכשיו'. תפסיקו את רצח העם. תפסיקו לשלוח נשק לישראל. העולם כולו אחראי למה שקורה לעם שלנו".

על הטבח שביצעו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר טען: "חזרנו והזהרנו כאן שהמצב בפלסטין הכבושה יוביל ללמה שקרה. מהיום הראשון הדגשתי את הצורך להפסיק מיידית את המלחמה. גיניתי את הרג האזרחים, לא משנה מי הם ובאיזה צד הם ומאיזה עם הם. דרשתי את שחרור האסירים ואלו שנשבו על ידי שני הצדדים. אבל במקום לשמוע לקול ההיגיון, ממשלת ישראל ניצלה את מה שקרה כדי להתחיל מלחמת רצח עם נגד עזה".

שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, לנאום אבו מאזן: "אבו מאזן נאם במשך 26 דקות ואפילו פעם אחת לא הצליח להוציא מהפה את המילה חמאס. מאז הטבח של ה-7 באוקטובר אבו מאזן לא מסוגל לגנות את פשעי חמאס. הרשות הפלסטינית בראשותו משלמת משכורות למחבלים שרוצחים ישראלים: מי שרוצח יותר - אבו מאזן משלם לו יותר. רק כאשר הוא עומד על במת האו"ם הוא מדבר על פתרון בדרכי שלום. אין צביעות ושקר יותר גדולים מזה. המורשת של אבו מאזן היא חולשה כרונית מול הטרור והשנאה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:אבו מאזןהעצרת הכללית באו"ם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה