חדשות בארץ

15 שנות מאסר לערבי ישראלי, שניסה לרצוח חייל בפרעות "שומר חומות"

נור יוסף, תושב יפו, היכה עם אבן גדולה בראשו של חייל צה"ל, בזמן פרעות האוכלוסייה הערבית במהלך מבצע "שומר חומות". בית המשפט קבע כי בנוסף למאסר, יפצה הנאשם את החייל במאה אלף שקלים

הפרות סדר, ארכיון (צילום: Flash90)הפרות סדר, ארכיון (צילום: Flash90)
אא

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) עונש של 15 שנות מאסר על נור יוסף, תושב יפו, שהורשע במעשה טרור של ניסיון רצח, בעת מבצע "שומר חומות", במאי 2021. כמו כן, השית בית המשפט על הנאשם תשלום פיצוי בסך של מאה אלף שקלים לנפגע עבירה.

יוסף עמד לדין לאחר שנעצר בגין תקיפה חמורה של חייל צה"ל. החייל היה בדרכו לבית סבו בשדרות ירושלים ביפו, והותקף תחילה בגז מדמיע, בבעיטות ובאגרופים על-ידי אחרים, בני המגזר הערבי.

הנאשם, שהיה מצידו האחר של הרחוב, הבחין בתקיפת החייל על-ידי האחרים, נטל אבן במשקל של כשלושה קילוגרמים, רץ לעבר החייל והטיח את האבן בראשו של החייל. על פי התביעה "כמעשה טרור ובניסיון לגרום למותו". לאחר מכן, ברחו הנאשם והאחרים מהמקום, כשהם מותירים את החייל עם פגיעות פיזיות חמורות.

עורכי הדין אורי גולדשטיין ואורן חיים, מפרקליטות מחוז ת"א, מסרו בעקבות גזר הדין:  "בהכרעת דינו, קיבל בית המשפט את עמדת הפרקליטות וקבע שהנאשם ביצע מעשה טרור של ניסיון רצח. בשלב הטיעונים לעונש, ביקשה הפרקליטות להטיל על הנאשם, בין היתר, עונש של 24 שנות מאסר בפועל, שהוא העונש שלעמדתנו היה בו כדי להלום את חומרת מעשה הטרור שביצע הנאשם. הפרקליטות תלמד את גזר הדין ותבחן את צעדיה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:בית המשפטשומר חומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה