חדשות בארץ

צה״ל חושף: מחבלי חיזבאללה ניסו לתקשר עם חיילים באמצעות פרופילים פיקטיביים

מערך ביטחון המידע באגף המודיעין חשף עשרות פרופילים פיקטיביים ברשתות חברתיות, אותם יצרו מחבלי חיזבאללה. פעלו לאסוף מודיעין מחיילי צה"ל ולהוציא מהם מידע אודות מיקומם בבסיסים

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

דובר צה"ל חשף הערב (חמישי) כי מערך ביטחון המידע באגף המודיעין סיכל פעילות של עשרות פרופילים פיקטיביים ברשתות חברתיות, שהוקמו על ידי מחבלי חיזבאללה. באמצעות אותם פרופילים המחבלים ניסו ליצור קשר עם חיילי צה"ל, כאמצעי לאיסוף מודיעין, ובמטרה להערים על החיילים ולנסות להוציא מהם מידע רגיש, אודות מיקומם בבסיסים במרחב הארץ ומיקומי כוחות.

אותם מחבלים התחזו לדמויות פיקטיביות, חלק מהפעמים כחיילי צה"ל. הדמויות ניהלו קשרים אישיים עם חיילים באמצעות התכתבויות, הקלטות ושיחות וידיאו.

בצה"ל ציינו כי מעקב אחר חיילים ברשתות החברתיות הינה אחת משיטות האויב להעשרת המודיעין. בצבא הוצאה הנחיה גורפת למשרתי צה״ל וכלל הציבור לגלות ערנות מרבית בנושא, ולהמשיך לדווח לגורמי המקצוע השונים על דמויות חשודות שמופיעות ברשתות הדיגיטל השונות. כמו כן יש לנקוט בצעדי הגנה על הפרטיות ברשת.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חיזבאללהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה