חדשות בארץ

נתניהו בארה"ב: "המדיניות ברורה. ממשיכים להכות בחיזבאללה"

ראש הממשלה החל את הביקור בניו יורק, ומחר יישא נאום בכנס ראשי המדינות בעצרת הכללית באו"ם. עם נחיתתו התייחס לדיווחים על הפסקת אש: "אנחנו לא נפסיק עד שנשיג את כל יעדינו"

נתניהו, ארכיון (צילום: לע"מ)נתניהו, ארכיון (צילום: לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (חמישי), עם הגעתו לניו יורק, כי "המדיניות ברורה: אנחנו ממשיכים להכות בחיזבאללה בכל הכוח. אנחנו לא נפסיק עד שנשיג את כל יעדינו ובראשם החזרת תושבי הצפון בביטחה לבתיהם. זו המדיניות, ושאף אחד לא יטעה בה".

בנמל התעופה בארה"ב קיבלו את פני ראש הממשלה ורעייתו שרה נתניהו, שגריר ישראל בארה"ב מייק הרצוג, שגריר ישראל לאו"ם דני דנון, והקונסול הכללי של ישראל בניו יורק אופיר אקוניס.

נתניהו אמר ברדתו מהמטוס: "אני פה לביקור חשוב באו"ם, יחד עם משפחות החטופים שאנחנו לא שוכחים אותם לרגע והמשלחת הישראלית, כדי להביא את דברה של ישראל לעולם. זה תמיד חשוב, וזה חשוב במיוחד ברגע הזה. במהלך הטיסה נתתי אישור לסיכול ראש יחידת הכטב"מים, ולדברים אחרים - והוא סוכל".

לטיסת ראש הממשלה התלוו נציגי משפחות החטופים: שרון שרעבי, אח של יוסי שרעבי הי"ד(חטוף, חלל) ואלי שרעבי (חטוף), אלי שתיוי, אביו של עידן (חטוף), יפעת היימן, אמה של ענבר הי"ד (חטופה, חלל), סאלם אלאטרש, אח של החייל מוחמד אלאטרש (חטוף, חלל),  יזהר ליפשיץ, בנו של עודד (חטוף) ויעקב סמרנו, אבא של יונתן הי"ד (חטוף, חלל), שנחטף ע"י עובד אונר"א.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:בנימין נתניהומלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה