חדשות בארץ

נתניהו באו"ם עם מסר ישיר לאיראן: "אם תתקפו, נתקוף"

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו נשא נאום תקיף בעצרת האו"ם. קרא לחמאס להיכנע, להניח את נשקו ולשחרר את החטופים הישראליים: "אם לא, נילחם עד לניצחון מוחלט ואין לזה תחליף"

נתניהו באו"ם, אשתקד (צילום: אמיר לוי, פלאש 90)נתניהו באו"ם, אשתקד (צילום: אמיר לוי, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום (שישי) נאום בעצרת הכללית של האו"ם. מרבית המדינות הערביות יצאו מן האולם, בהם נציגי איראן, ועם זאת, נציגי אלג'יריה ועיראק נותרו במקומם.

בפתח דבריו אמר נתניהו: "מדינתי במלחמה על חייה. לא התכוונתי לבוא לכאן השנה, אבל אחרי ששמעתי את השקרים וההשמצות של רבים מהדוברים על הפודיום הזה - החלטתי לבוא ולהציג את העובדות. הנה האמת: ישראל רוצה שלום, משתוקקת לשלום, עשתה שלום - ותעשה שלום שוב. אבל אנחנו מתמודדים עם אויבים פראיים, ואנו צריכים להגן על עצמנו - מול האויב הרצחני הזה".

"ישראל נאלצה להגן על עצמה בעוד שש חזיתות שמאורגנות על ידי איראן. באפריל איראן לראשונה תקפה ישירות את ישראל, וירתה מאות טילים וכטב"מים. יש לי מסר לאיראן - אם תתקפו אותנו אנחנו נתקוף אתכם. אין מקום באיראן שהזרוע הארוכה של ישראל לא יכולה להגיע וזה נכון לכל המזרח התיכון".

ראש הממשלה פירט בהרחבה את היותה של איראן האויב האמיתי של העולם החופשי, ומי שעומדת מאחורי גל התקיפות על ישראל מכל החזיתות. "הטרור לא רוצה רק להשמיד אותנו, אלא את האנושות ולהחזיר אותנו לעידן קודר של טרור.

נתניהו הזכיר את החטופים ושלח מסר תקיף לחמאס: "הם חטפו 255 איש ממדינות רבות ולקחו אותם למרתפים של עזה. אני רוצה להבטיח שלא ננוח עד שכל החטופים יחזרו. לא נחסוך מאמץ ונשיב את כולם. אני קורא לחמאס להיכנע עכשיו, להניח את נשקו ולשחרר את החטופים הישראליים. אם לא, נילחם עד לניצחון מוחלט ואין לזה תחליף".

בהתייחסו למלחמה בלבנון אמר ראש הממשלה: "ישראל צריכה להביס גם את חיזבאללה. הם רצחו יותר אמריקאים וצרפתים יותר מכל קבוצה אחרי בן לאדן. לא ננוח עד שהתושבים שלנו יוכלו לחזור בשלום, לא נאפשר לחיזבאללה לשבת על הגבול ולתכנן עוד 7 באוקטובר. כל עוד חיזבאללה בוחר בנתיב של מלחמה - יש לנו זכות להסיר את האיום".

נתניהו לא חסך גם ביקורת מהאו"ם: "האולם הזה הפך להיות מגרש ביתי של פלסטינים וכאן מתקבלות החלטות אנטי ישראליות. המוסד הזה הפך להיות חשוך. בעשור האחרון האו"ם גינה את ישראל פי 2 מכל שאר מדינות העולם. 173 החלטות נגד ישראל, אל מול 73 החלטות נגד שאר העולם. ההתנהלות של האו"ם היא כתם מוסרי".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:עצרת האו"םבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה