חדשות בארץ

התגובות לחיסול נסראללה: שבחים לנתניהו ולצה"ל

נשיא המדינה, שרים וראשי ומפלגות הביעו סיפוק מהמבצע הצבאי שהביא לחיסולו של חסן נסראללה. סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס הגיבה לחיסול: "נסראללה היה טרוריסט עם דם אמריקני על הידיים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סיפוק רב בישראל מחיסולו של מנהיג החיזבאללה, חסן נסראללה. נשיא המדינה יצחק הרצוג היה הראשון לפרסם הערב (מוצאי שבת) הודעה בנושא.

הרצוג כתב: "'ארדוף אויבי ואשיגם ולא־אשוב עד־כלותם'. אני מבקש לברך ולחזק את ידי הרמטכ"ל, ראשי מערכת הביטחון, המפקדים והחיילים על המבצע המיוחד והחשוב לחיסולו של רב המרצחים חסן נסראללה. מברך את ראש הממשלה, שר הביטחון והקבינט על ההחלטה להוציא לפועל את המבצע המוצלח. אני מייחל שמבצע זה יביא לשינוי ותקווה ושקט באזור. לצד הלחימה בצפון, המשימה להשיב את 101 החטופות והחטופים שלנו שמוחזקים באכזריות על ידי מרצחי החמאס בעזה תמיד לנגד עינינו. חובה שנמשיך לעשות הכל למען השבתם במהרה הביתה".

שר הביטחון יואב גלנט: "צה"ל ביצע אתמול את אחת מפעולות הסיכול החשובות בתולדות מדינת ישראל. הפעולה הזו סגרה חשבון ארוך שנים עם רב המרצחים נסראללה, שידיו מגואלות בדמם של אלפי אזרחים וחיילים".

שר החוץ ישראל כץ הוסיף: "חיסולו של הארכי טרוריסט נסראללה היא מהמוצדקות בפעולות הסיכול שביצעה ישראל אי פעם. נסראללה, שחרט על דגלו את השמדת ישראל והפעיל במשך למעלה מ-30 שנה פעילות טרור נגד ישראל, כולל בימים אלה, היה בן מוות וטוב שחוסל. אני מברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו שיזם את הפעולה הנועזת, את שר הביטחון וחברי הקבינט שאישרו, ואת הרמטכ"ל וזרועות צה"ל על התכנון והביצוע המבריק".

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין: "במהלך המלחמה חווינו לא מעט רגעים קשים. האירועים של הימים האחרונים מחזירים את הגאווה, העוצמה וההרתעה למדינת ישראל. אין לי ספק שבהנהגה הנחושה של ראש הממשלה נביא ביטחון לישראל מתוך עוצמה. אני מברך את צה"ל וכוחות הביטחון כולם על תכנון וביצוע מושלמים. גם ברגעים האלה אנחנו לא שוכחים לרגע את חטופינו, מחויבים להשבתם לביתם, ופועלים כל העת לשם כך. אנחנו מחבקים את המשפחות השכולות, ומאחלים החלמה מהירה לפצועינו. עם ישראל חי!".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "כן יאבדו כל אויביך ה'. עכשיו להמשיך בכל הכוח ולכתוש את חיזבאללה כולו, על לוחמיו, תשתיותיו ואמצעי הלחימה שלו. את המלחמה הארוכה הזו נסיים בע"ה כשלאזרחי ישראל כולם לא נשקף איום לא מצפון ולא מדרום. רק כך תשקוט הארץ 40 שנה".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "זהו יום היסטורי ומרגש של גדיעת רוע מן העולם. אני מברך את ראש הממשלה, שר הביטחון וחברי לקבינט שקיבלנו את ההחלטה החשובה, ואת אנשי מערכת הביטחון שביצעו ביצוע מושלם שהביא לחיסולו של חסן נסראללה. זו העת להמשיך, לא לעצור ולפרק את חיזבאללה, על מנת להחזיר את תושבי הצפון לבתים בביטחון, ולהסיר את האיום מעל מדינת ישראל".

יו"ר הימין הממלכתי, ח"כ גדעון סער: "מחזק את הממשלה על ההחלטה החשובה והאמיצה ואת צה"ל על הביצוע המושלם של חיסול נסראללה. יש להמשיך ברציפות בכל הכוח בגריעת יכולות חיזבאללה בלבנון כולה ובהשמדת תשתיות הארגון בקרבת הגבול".

גם סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, המועמדת לנשיאות, הגיבה הערב לחיסול בביירות: "נסראללה היה טרוריסט עם דם אמריקני על הידיים. הנהגתו ערערה את היציבות במזרח התיכון, והביאה להרג של חפים מפשע. היום לקורבנות הללו יש מידה של צדק. יש לי תמיכה רחבה בביטחון ישראל. תמיד אתמוך בזכותה להגן על עצמה נגד איראן ושלוחותיה באזור".

יש לציין כי בעיר אדליב בצפון סוריה, מעוז סוני ומתנגד לחיזבאללה, יצאו אמש אלפים לרחובות וחגגו את חיסולו של נסראללה. התושבים חילקו ממתקים ונשאו שלטים בהם נכתב: "תודה לנתניהו על חיסול הרוצח נסראללה". גילויי שמחה תועדו גם במרחבים שונים בלבנון בהם אוכלוסייה סונית ונוצרית.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חסן נסראללהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה