מעניין

"החוטפים הציגו אותי בתור פרס": הראיון עם החטופה זכה בפרס אמי

תכנית האקטואליה האמריקנית המפורסמת, "60 דקות", זכתה בפרס על הראיון עם החטופה שחזרה מהשבי, ירדן רומן-גת

בקטן: ירדן רומן-גת (צילום: באדיבות המשפחה), צילום תמונת רקע: shutterstockבקטן: ירדן רומן-גת (צילום: באדיבות המשפחה), צילום תמונת רקע: shutterstock
אא

תוכנית האקטואליה האמריקנית, "60 דקות", זכתה בפרס אמי לחדשות ותעודה על הריאיון שערכה העיתונאית לזלי סטול עם ירדן רומן-גת, שנחטפה לרצועת עזה בשמחת תורה ושוחררה במסגרת עסקה בנובמבר האחרון. במהלך הטקס, שחר בר-און, עיתונאי ישראלי-אמריקני המשמש כמפיק של סטול, קיבל את הפרס ואמר: "תודה לירדן רומן-גת שסמכה עלינו, ולבעלה אלון שגם הוא בטח בנו. אנו מקווים להפסקת אש שתשיב את שאר החטופים".

רומן-גת נחטפה מקיבוץ בארי יחד עם גיסתה כרמל גת, שנרצחה בשבי חמאס וגופתה הוחזרה לישראל לאחרונה. במשך 54 ימים הייתה בטוחה כי גם בעלה אלון ובתה גפן נחטפו, אך גילתה דרך שידור רדיו בישראל שהם ניצלו מהמחבלים. "שמעתי את בן דודו של אלון מדבר עלי ועל כרמל, אבל לא הזכיר את אלון וגפן. אז הבנתי שהם בסדר", סיפרה בראיון ל"60 דקות".

ירדן שיתפה ברגעים המפחידים בהם נגררה בשבי והוחזקה כפרס בידי החוטפים: "החוטפים הציגו אותי בתור פרס. לא הכניסו אותי למנהרה, אלא החזיקו אותי מעל פני הקרקע, בבית ברצועה, בהשגחה מתמדת". היא הדגישה את הפחדים שהיו לה במהלך השבי, אך נמנעה מלפרט על פרטים אישיים נוספים שחוותה. "הם רצו לשמור עליי, ואני חושבת שזה עזר לי לשרוד", סיכמה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:עזהחטופיםחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה