חדשות בארץ

תמרון חשאי בלבנון? דיווחים בארצות הברית: ייתכן שישראל החלה בפעולות חוצות גבול

בארצות הברית מעריכים כי ישראל החלה בפעולות חוצות גבול ממוקדות, על מנת לנטרל את עמדות חיזבאללה הסמוכות לגבול

(צילום: Ayal Margolin/Flash90)(צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

האם ישראל החלה בתמרון קרקעי מצומצם בתוך שטח לבנון? הבוקר (ראשון) דווח ברשתABC  מפי שני גורמים אמריקנים, כי ייתכן שישראל החלה, או תתחיל בקרוב, מבצעים בקנה מידה קטן או "תנועות חוצות-גבול" לתוך לבנון במטרה להוציא מכלל שימוש עמדות חיזבאללה, שנמצאות ממש על הגבול עם ישראל.

רשת CNN דיווחה אמש (מוצ"ש) כי בארצות הברית לא שוללים אפשרות של תמרון קרקעי מוגבל של צה"ל בלבנון, אך ישראל טרם קיבלה החלטה ברורה בנושא.

הגורמים הדגישו כי הישראלים תושבי הצפון לא יוכלו לשוב הביתה, עד שישראל לא תפעל קרקעית בתוך לבנון. לדבריהם, "המפתח הוא קיום ההבטחה לישראלים שרבבות תושבי הצפון שנעקרו מבתיהם יוכלו לשוב הביתה. כדי לעשות זאת, עריפת הראש של חיזבאללה אינה מספקת".

נזכיר כי בהצהרתו אמש, הבהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ישראל "תמשיך להכות באויביה" גם שר הביטחון יואב גלנט הודיע כי קיים הערכת מצב מבצעית, "בדגש על מוכנות כוחות צה"ל להרחבת הפעילות ההתקפית בגזרה הצפונית".

הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי אמר אף הוא אמש כי לאחר חיסול נסראללה, צה"ל לא השלים את "ארגז הכלים" שלו. ביום רביעי האחרון אמר הלוי במהלך תרגיל בצפון: "אנחנו מכינים את המהלך של התמרון, והמשמעות היא שהנעליים הצבאיות שלכם, מגפי התמרון, נכנסות לתוך שטח האויב, נכנסות לכפר שחיזבאללה הכין אותו כמוצב צבאי גדול. אתם באים הרבה יותר חזקים מהם".

בסוף השבוע האחרון, דקות ספורות לפי כניסת השבת, חסן נסראללה, ראש ארגון הטרור חיזבאללה, חוסל בתקיפה אווירית על המפקדה המרכזית של הארגון מתחת לקרקע בדאחייה בביירות. יחד עימו חוסלו עלי כרכי - מפקד חזית הדרום בחיזבאללה, ששרד ניסיון חיסול לפני מספר ימים, ומפקדים נוספים בחיזבאללה. החיסול בוצע בעת שבכירי ארגון הטרור היו במפקדה, ועסקו בתכנון פעולת הנקמה נגד ישראל.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןכניסה קרקעית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה