סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת מתחזקת: "מאמינה בהשם. התחלתי להתפלל, מקפידה על כשרות"

אלה איילון סיפרה בראיון על המסע הרוחני שהיא עוברת, וקראה לעוד אנשים שאינם דתיים להתחזק: "כל השתדלות כזאת, היא מאוד טובה ויפה"

בעיגול: אלה איילון (צילום: מתוך האינסטגרם של אלה איילון), צילום תמונת רקע: shutterstockבעיגול: אלה איילון (צילום: מתוך האינסטגרם של אלה איילון), צילום תמונת רקע: shutterstock
אא

אושיית הרשת אלה איילון הפתיעה כאשר חשפה בראיון בתכנית "ערב טוב" צד עמוק ואישי יותר מחייה – חיבור חזק לאמונה ולדת היהודית. בראיון, היא פתחה את לבה וסיפרה על אמונתה העמוקה: "אני בן אדם מאוד מאמין. אני מאוד מאוד מחוברת לדת ואני מאוד מאמינה בהשם", היא סיפרה.

לדבריה, היא מתפללת מדי בוקר ושומרת על כללי הכשרות. מעבר לכך, היא משתדלת לשמור על מצוות גם בתחומים שנראים קשים יותר. לדוגמה, היא ציינה את ההחלטה שלה לגבי נושא הקעקועים: "רציתי לעשות קעקועים, אבל לפי היהדות כמובן שזה אסור, אז הפסקתי ואני לא עושה".

לדבריה, החיבור שלה לדת אינו רק עניין של שמירת מצוות, אלא גם אמונה חזקה ותפילה שמלווה אותה יום יום. בראיון היא הדגישה את החשיבות של התחזקות רוחנית, גם עבור חילונים: "אני חושבת שכל השתדלות של בן אדם חילוני מול הדת, היא השתדלות מאוד טובה ויפה".

לפני מספר ימים סיפרה נטע ברזני, אף היא דוגמנית וכוכבת רשת, כי עברה אירוע רפואי מטלטל שהוביל אותה לחזור בתשובה. היא עברה שבץ מוחי מיד לאחר הלידה ובשבוע שעבר היא סיפרה כי "החיים שמו לי ברקס במהירות של 300 קמ"ש".

ברזני סיפרה בראיון למאקו מדוע בחרה לקרוא לבנה מנדי, ועל הקשר המיוחד שלה עם חב"ד. היא הודיעה לאחרונה כי קיבלה על עצמה שמירת מצוות, והתחילה לקרוא תהילים מדי יום. "עוד לפני מה שקרה לי ידעתי, ידעתי שיקראו לילד מנדי, על שמו של הרבי מליובאוויטש, מנחם מנדל", סיפרה. "אולי זה מה ששמר עלי, השם הזה, מנדי. אני בטוחה שהרופאים עשו את מיטב יכולתם, כי ברור שאם אדם יהיה חולה ויסמוך על הנס זה לא בסדר. אני מתפללת שמנדי שלי יישמר מעין הרע".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:מתחזקיםאלה איילון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה